Avstrijski gigant je na prizorišču 13. dirke letošnje sezone F1 v Singapurju potrdil, da končuje sodelovanje s francoskim dobaviteljem Renaultom in resno razmišlja o tem, da bi se komaj dve sezoni po osvojitvi zadnjega dirkaškega in konstruktorskega naslova prvaka poslovil od elitnega dirkaškega športa.
Rdeči biki se bodo poskušali do konca sezone dogovoriti z drugim dobaviteljem motorjev, a glede na zahteve in pričakovanja ekipe sta edina kandidata Ferrari in Mercedes.
Slednji ni naklonjem ideji, da bi dobavljal motorje ekipi, ki bi s tehnično brezhibno šasijo lahko ogrozila njegovo dominacijo, na kar je nedavno opozoril tudi svetovni prvak Lewis Hamilton. Edina realna izbira tako ostaja Ferrari, ki ga pri Red Bullu vidijo kot ustrezno kratkotrajno rešitev.
''Odločitev je sprejeta. Če ne bomo imeli konkurenčnega motorja, bomo zapustili F1,'' je za Sky Sports povedal Marko. Na vprašanje, ali bi dogovor s Ferrarijem potešil njihove apetite, pa je odvrnil: ''Ne bi šel preveč v podrobnosti. Jasno je, da si želimo konkurenčnega motorja. V Monzi smo bili dve sekundi zadaj. Če nimaš pogonskega sklopa, s katerim lahko tekmuješ, potem nima smisla.''
Če bi se Red Bull umaknil iz F1, bi bila pod vprašajem prihodnost dveh ekip. Poleg matične s sedežem v Milton Keynesu ima avstrijski gigant v lasti še podružnico Toro Rosso s sedežem v Italiji. Prav tako se poraja vprašanje, kaj bi se zgodilo z dirko za VN Avstrije, ki poteka na dirkališču Red Bull Ring.
BBC poroča, da naj bi Volkswagen razmišljal o nakupu celotne ekipe in leta 2018 vstopil v F1. Horner je tovrstne špekulacije zavrnil. Vprašljiva je tudi prihodnost Renaulta. Francoski proizvajalec je razkril, da ga ne zanima le vloga dobavitelja. ''Ali bomo izstopili ali pa bomo imeli svojo ekipo,'' je napovedal šef Renaulta Carlos Ghosn.