Minilo je že 20 let od smrti Ayrtona Senne, toda njegova legenda živi naprej. Brazilca so se že na začetku novega tekmovalnega leta spomnili pri njegovi nekdanji ekipi Williams, ki na svojih dirkalnikih nosi znak Južnoameričanove fundacije, zdaj pa bo luč sveta ugledal še do zdaj neobjavljeni intervju, ki ga je Senna opravil tik pred usodno dirko v Imoli.
1. maja 1994 se je čas ustavil na dirki za veliko nagrado San Marina, ko se je črni konec tedna, ki je že zahteval eno smrtno žrtev, končal še bolj tragično z novo smrtjo – v ovinku Tamburello je Senna izgubil nadzor nad vozilom in trčil v betonsko ogrado, zaradi poškodb, ki mu jih je prizadejalo odpadlo kolo, pa je izdihnil še pred prihodom v bolnišnico.
Dobili anonimno pošiljko
Le nekaj dni prej je Brazilec v intervjuju skupaj z moštvenim kolegom Damonom Hillom spregovoril o svojem strahu zaradi pomanjkljive varnosti. Prav njegova smrt je v svetu formule 1 sprožila obširne spremembe, ki so pripomogle k temu, da je bil brazilski mit zadnja smrtna žrtev najhitrejšega bencinskega športa.
Pri intervjuju je sodeloval tudi takratni direktor marketinga pri Williamsu Richard West, ki se je odločil, da ga bo ob 20. obletnici Sennine smrti objavil, potem ko je od anonimnega pošiljatelja dobil videokaseto s posnetkom.
Podpisal se je ravno na Tamburello
"Pot skozi bokse (pitlane, op. a.) je zelo ozka, tam pa je veliko dirkačev. Zelo, zelo bo nevarno. O tem smo danes že govorili in razmišljamo o tem, da bi od odgovornih pri Mednarodni avtomobilistični zvezi zahtevali, naj uvedejo omejitev hitrosti," je v pogovoru dejal Senna. Omejitev hitrosti je zdaj že dlje stalnica v svetu F1, dirkači dobijo tudi kazensko vožnjo skozi bokse, če omejitev presežejo.
Pred dirko v Imoli je v kvalifikacijah tragično umrl avstrijski dirkač Roland Ratzenberger, organizatorje in predvsem dirkače s Senno na čelu pa je skrbela varnost. Za Brazilca so po smrti dejali, da je bil nenavadno odsoten celoten dirkaški konec tedna, ki je bil zanj tudi zadnji v (pre)kratkem življenju.
West je intervju opisal kot "kratek, a ganljiv". Senna mu je ob slovesu podpisal zemljevid dirkališča, avtogram pa je pustil ravno na delu steze, kjer je čez nekaj ur umrl.