Petek: 1. trening (9.00), 2. trening(13.00)
Sobota: 3. trening (10.00), kvalifikacije (13.00)
Nedelja: dirka (14.00)
Formula 1 se vrača v Evropo. Pred klasičnima dirkama v Barceloni in Monte Carlu je pred vrati Evrope na sporedu še VN Turčije. Sedma dirka na azijski strani Istanbula bo bržkone zadnja v tej državi, kar nas lahko žalosti, saj gre vselej za eno najbolj zanimivih v sezoni. Prvi ovinek je dober za prehitevanja, ovinek številka 8 je eden najbolj izzivalnih, pred zadnjim pa bodo prehitevanja letos še lažja, saj bodo v njem uporabljali premično zadnje krilce (DRS). Lansko turško VN je zaznamovalo trčenje Sebastiana Vettla in Marka Webbra in odtlej pri Red Bullu ni bilo več prijateljstva. Tako sta lani dvojno zmago prepustila ekipi McLarna, ki je tudi letos njihov prvi zasledovalec, in zato si česa podobnega res ne smeta dovoliti. "Kar je bilo, je bilo. Iz te lekcije smo se nekaj naučili," zatrjuje vodja Red Bulla, Christian Horner. "Na tej progi naša dirkača vselej dobro dirkata, a kot smo videli na Kitajskem, bodo pnevmatike in taktika odločilnega pomena."
Red Bull ostaja favorit, a prav vsi na prvo majsko dirko prihajajo z nadgradnjami na dirkalnikih in tako lahko pričakujemo še tesnejšo dirko, kot je bila prejšnja, ko so bili bikom in McLarnu blizu tudi dirkači Mercedesa in Ferrarija. Red Bull naj bi odpravil težave s KERS-om, a Vettel vseeno ostaja previden: "Naš dirkalnik bi tu moral biti zelo močan, a moramo spoštovati tekmece in zato nikoli ničesar vzeti kot nekaj, kar nam je zagotovljeno že vnaprej." Ker gre za hitro stezo, bo KERS še pomembnejši, v že omenjenem osmem zavoju pa tudi pnevmatike. "Na tej dirki bomo zelo garali pri varčevanju s pnevmatikami, še posebej v osmem zavoju, ki je hiter in z neravnim asfaltom. To je eden najbolj zahtevanih zavojev na koledarju," pove lanski zmagovalec Lewis Hamilton (McLaren). Potem ko so se Nicu Rosbergu (Mercedes) na Kitajskem le za malo izmuznile stopničke, je v srebrni ekipi po slabih uvodnih dveh dirkah spet zrasla samozavest. "V Šanghaju smo dokazali, da ima naš dirkalnik potencial. Upam, da lahko v Turčiji naredimo še korak naprej," zatrjuje Rosberg.
2010 - L. Hamilton (McLaren)
2009 - J. Button (Brawn)
2008 - F. Massa (Ferrari)
2007 - F. Massa (Ferrari)
2006 - F. Massa (Ferrari)
Številke pred VN Turčije
Čeprav je to dirka z morda največ prehitevanji v formuli 1, pa je na dosedanjih šestih dirkah vselej zmagal dirkač iz prve startne vrste: štirikrat s pole positiona in lani ter predlani Hamilton in Jenson Button z drugega startnega mesta. Red Bull v Istanbulu še nima zmage. Pred četrto dirko sezone je razlika v številu zmag med vodilnima dvema v skupnem seštevku tri: vodilni Vettel jih ima 12, z 19 točkami zaostanka drugouvrščeni Hamilton pa 15. Imata pa oba po 18. najboljših startnih položajev. Aktualni svetovni prvak je trenutno v nizu štirih zaporednih polov. Rekorda po zaporednih najboljših startnih položajih ne drži Michael Schumacher, temveč Ayrton Senna (osem iz 1988/1989). Najuspešnejši dirkač Istanbula je s tremi zmagami Felipe Massa (in ne Schumacher, ki je rekorder na večini prog).
Skupni seštevek pred četrto dirko:
Dirkači
1. S. Vettel (Red Bull) 68 točk
2. L. Hamilton (McLaren) 47
3. J. Button (McLaren) 38
4. M. Webber (Red Bull) 37
5. F. Alonso (Ferrari) 26
6. F. Massa (Ferrari) 24
7. V. Petrov (Renault) 17
8. N. Heidfeld (Renault) 15
9. N. Rosberg (Mercedes) 10
10. K. Kobajaši (Sauber) 7
Moštva
1. Red Bull Renault 105 točk
2. McLaren Mercedes 85
3. Ferrari 50
4. Renault 32
5. Mercedes 16
6. Sauber Ferrari 7