V sezoni 2021 bo formula 1 doživela korenito preobrazbo, katera naj bi pripomogla k bolj zanimivemu in izenačenemu tekmovanju ter zagotovila dolgoročno preživetje tega športa.
Nova pravila bodo močno krojila izgled dirkalnikov, obeta se pravičnenjša porazdelitev denarja, standardizacija motorjev, omejevanje proračuna, spremembe bolida, omejevanje zasnov komponent ter uporabe rezervnih delov in spremembe aerodinamike.
Moštva bodo od sezone 2021 razpolagala z omejenim proračunom za stroške (175 milijonov), zato je realno pričakovati, da bodo v tem letu namenila ogromne količine denarja za čim boljše startno izhodišče v novi eri elitnega dirkaškega športa.
Sprememba stališča
Ferrari se je po letih odločnega nasprotovanja vsakršnemu poskusu omejevanja naposled pridružil toku sprememb, kar niti ni tako presenetljivo, saj predlagani proračun, kateremu prikimava izvršni direktor pregrešno bogate rdeče ekipe, še zdaleč ni tako ni tako omejujoč, ko se zdi na prvi pogled.
Hudič se tako kot vedno skriva v podrobnostih.
Obstoječi kompromis med "malimi" in "velikimi" predvideva številne izjeme, kamor se uvrščajo tudi stoški za razvoj in produkcijo pogosnega sklopa. Kontroli finančnih aktivnosti bo potrebno predložiti le tržno vrednost motorja (cca. 17 milijonov dolarjev), medtem ko bo v zakulisju v razvoj pogonskih sklopov še naprej vloženih na stotine milijonov.
Omejitev proračuna (budget cap) prav tako ne predvideva nižanja stroškov drugih aktivnosti, kot so trženje, potovanja in nastanitve, plače dirkačev in nekaterih inženirjev, plačnih bonusov, pravnih stroškov, davkov, razvoj alternativnih oblik goriva in kopice drugih podkategorij, kamor bodo moštva še naprej vlagala ogromne količine denarja.
Po ocenah Forbesa naj bi šlo za 1,8 milijarde dolarjev, od tega več kot polovico samo za razvoj motorjev (960 milijonov).