Ob 14.00 na kvalifikacijah sledi prvi trenutek resnice po uvedbi omejitve mappinga motorja. Razmerje moči se sicer bržkone ne bo obrnilo na glavo, a kot je nakazal petkov drugi trening, ko je bila razlika med Red Bullom, Ferrarijem, McLarnom in Mercedesom le pol sekunde, znajo biti bitke za pole positione in zmage odslej bolj tesne. "Zelo tesno je," priznava tudi vodilni v seštevku Sebastian Vettel (Red Bull). O omejitvi mappinga motorja, ki naj bi najbolj prizadela prav njih, pa v šali pove: "Izgubili smo pet sekund." In nato resno: "Ne vidim, da bi nas omejitev kaj bolj prizadela kot druge. Morda me bodo kvalifikacije presenetile, a kot vidim zdaj, ni razloga za strah."
Fernando Alonso (Ferrari), ki je bil že pred 14 dnevi v Montrealu le dve desetinki za pole positionom, deli Vettlovo mnenje in ima še naprej aktualnega prvaka za favorita za najboljši startni položaj. "Naš dirkalnik se dobro obnaša, torej gremo samozavestni v kvalifikacije, a se obenem zavedamo, da dirkamo proti zelo močni konkurenci. Red Bull ni brez razloga dobil vseh sedem polov v sezoni in je zato tudi tokrat favorit." Prehitevanje bo v Valencii sicer lažje kot v Monaku, a startni položaj bo še vedno zelo pomemben, dodaja Alonso.
Optimisti so tudi pri McLarnu, čeprav so imeli v petek nekaj težav s tršo od obeh različnih pnevmatik. "Kaže, da bo zelo tesno, a pomembno je, da smo vsekakor v bitki za vrh. Mislim, da imamo še nekaj adutov v rokavu," pove Lewis Hamilton (McLaren), ki po dveh ponesrečenih dirkah potrebuje vrhunski rezultat. Kaj pa Mercedes? Michael Schumacher je bil v petek le štiri desetinke za najhitrejšim Alonsom. "Pozabite na stopničke, nismo dovolj močni. Ferrarija sta zelo močna, tako ali tako pa smo za Red Bulloma in McLarnoma. Če bomo srečni, morda lahko ujamemo koga od njih. O stopničkah pa res ne moremo govoriti," je pesimist sedemkratni svetovni prvak.