Premalo učinkovit in predrag. Sistem KERS v formuli 1. In tako so se moštva po lanski sezoni odločila, da ga letos ne bodo uporabljala. Ferrari in Renault sta pred enim mesecem začela kampanjo za vrnitev. Zdaj je na njihovo stran stopila najstarejša zasebna ekipa – Williams. Združenje moštev formule 1 (Fota) se je v sredo zvečer sestalo v Londonu in Sam Michael, tehnični direktor Williamsa, je po njem razkril: "Ferrari in Renault sta dala ponudno, da lahko za manj kot milijon evrov preostalim moštvom izdelujeta KERS. Sprejeli smo jo."
Predstavniki moštev so se pogovarjali tudi o opremljevalcu s pnevmatikami za sezono od 2011 naprej, potem ko se Bridgestone po tej sezoni umika. Na razpis sta se prijavila Michelin in Avon. "Avon je občutno cenejši, a ni tako preverjen kot Michelin," je dejal Sam Michael. Odločitev o pnevmatikah bo sicer tako kot vselej sprejel Bernie Ecclestone.
Lani je moštva, ki so izdelovala KERS (Ferrari, McLaren, Renault, Williams), to stalo od 10 do 20 milijonov evrov (Williams ga ni preizkusil niti na eni dirki). Iz shranjene že izrabljene energije so dobili nekaj dodatnega pospeška, kar je McLarnu in Ferrariju pomagalo do nekoliko boljših rezultatov. Učinkovitost je bila sicer premajhna in tako zdaj Ferrari in Renault izdelovanje tega sistema za vsa moštva pogojujeta s tem, da bi bil močnejši (ne le 400 kilojuolov, temveč 600 ali 800 in s tem nekaj sekund več dodatnega pospeška – ne le 6,7 sekunde na krog).
"Mislim, da bodo lahko do naslednje dirke v Barceloni v Foto sprejeli odločitev o KERS-u za sezono 2011. Za zdaj si še nismo enotni. Renault bi KERS dobavljal vsem, ki bi si to želeli, Ferrari pa vsem, ki uporabljajo njihov motor," je še dejal Sam Michael, ki pa bi za svoj Williams najverjetneje uporabljal svojega. Slednji so pred dnevi potrdili, da bodo vložili več sredstev kot doslej za tako imenovani Williams Hybrid Power, ki ga za svoje dirkalne avtomobile uporablja tudi Porsche na vzdržljivostnih dirkah.