Poletni del sezone formule 1 so dodatno podžgali razburljivi dogodki na zadnjih dveh dirkah v Veliki Britaniji in Nemčiji.
Medtem ko so v Silverstonu med dirko popuščale pnevmatike in so se zaradi varnosti pritoževali dirkači, so se po Nürburgringu in letečem kolesu v karavani pojavile razprave o obvezni uvedbi čelad za vse v boksih.
Zaradi malomarnosti poškodovan snemalec
Nedeljska nezgoda ob postanku Marka Webbra, ko njegovi mehaniki niso dobro pritrdili zadnjega desnega kolesa, to pa je nato odletelo z dirkalnika, odskakovalo po boksih in nazadnje zadelo televizijskega snemalca v prsi in glavo, je sprožila polemike o tem, kako varni so boksi med avtomobilističnimi prireditvami. Krovna avtomobilistična zveza (Fia) je moštvu Red Bull zaradi malomarnosti naložila plačilo 30 tisoč evrov globe, snemalca so z lažjimi poškodbami prepeljali v bolnišnico, v prihodnje pa bodo morda morali vsi, ki se med treningi in dirkami gibljejo ob progi v boksih, uporabljati zaščitno opremo in čelade.
"Naredili smo neumno napako, kolo ni bilo pravilno pritrjeno. Dobra novica pa je, da je s snemalcem vse v redu," je takoj po dirki dejal vodja moštva Red Bull Christian Horner in dodal, da so boksi v avtomobilskem športu pač nevaren kraj. Z njim se strinja tudi vodja Mercedesove ekipe Ross Brawn: "Mislim, da bi morali vsi, ki delajo v boksih, nositi čelade. Za mehanike je zaščitna oprema samoumevna, mislim, da je prišel čas, da podobno naredijo tudi vsi drugi na tem prostoru."
Potem ko je Fia zaradi težav s pnevmatikami v Silverstonu hitro ukrepala in proizvajalcu pnevmatik Pirelliju naložila preiskavo ter so Italijani že v Nemčiji ponudili izboljšane pnevmatike, direktor Red Bulla Helmut Marko pričakuje, da bo tako tudi zaradi "primera letečega kolesa". Že na naslednji preizkušnji formule 1 konec meseca na Madžarskem naj bi uvedli nekaj sprememb. "Prepričan sem, da bomo imeli že v Budimpešti nov sistem, ki bo lahko preprečil takšne človeške napake," pravi Marko.