Mednarodna avtomobilistična zveza (Fia) je zaradi težjih motorjev s turbopolnilnikom zvišala minimalno dovoljeno težo dirkalnika skupaj z voznikom na 691 kilogramov, kar največ preglavic povzroča večjim dirkačem, ki se v iskanju rešitve zatekajo k dietam. Eden takšnih je tudi Jean Éric Vergne, ki je zaradi posledic prehranjevalnih navad pristal v bolnišnici.
S podobnimi težavami se sooča Marcus Ericsson, ki je prepričan, da je zaradi ”odvečnih” kilogramov počasnejši od Kamuija Kobayashija. ”Težava je v tem, da je 10 kilogramov lažji od mene, zato težko dohajam njegove čase, saj sem počasnejši tudi do pol sekunde na krog. Delamo na tem, da bi naredili lažji avto. Jezi me, saj ni dovolj, da sem novinec, ampak moram prenašati še odvečnih 10 kilogramov. Ne vem, za koliko dirkalnika presegata mejo, vendar vem, da jo. Škoda je, da nas to stane toliko časa,” je povedal Ericsson.