"Verjeli smo, da je steza iz stanja rumenih zastav prešla v stanje zelenih in zaradi tega odločbe člena 40.13, po katerem je bil Michael kaznovan, niso bile v veljavi. Razlog, zaradi katerega je varnostni avto zapeljal na stezo, je umaknjen. FIA je njegov umik iz steze objavila na začetku zadnjega kroga in nadzorniki dirke so razglasili, da je proga odprta,“ je Ross Brawn razložil stališče Mercedesa in nato še dodal: "Da je proga resnično odprta ter da je vsem omogočeno, da preostali del dirke vozijo po lastni presoji, kar vključuje tudi prehitevanje, so predlagali tudi sodniki ob poudarku, da so izobešene zelene zastave, kar pomeni, kolikor jaz vem, da se prekličejo vse predhodne omejitve in dirka se lahko normalno nadaljuje ne glede na to, ali je do konca 10 krogov ali pa 100 metrov.“ Brawn je nato spomnil še na podobno situacijo iz lanske dirke za VN Avstralije: "Podoben dogodek se je zgodil lansko leto v Avstraliji. Takrat se je dirka končala pod rumenimi zastavami in nikomur ni padlo na pamet, da bi prehiteval v tisti situaciji. S prihodom zelene zastave in objavo, da je proga odprta, smo našima voznikoma sporočili, da lahko tekmujeta do cilja.“
Mercedes se je na odločitev Mednarodne avtomobilistične zveze (FIA), da Schumacherja zaradi prehitevanja kaznuje z 20 sekundami pribitka (Schumi je zaradi tega iz 6. padel na 12. mesto), že pritožil. Do sprejetja končne odločitve pa bomo verjetno še kar nekajkrat poročali o takšnih in drugačnih pogledih na Schumacherjevo prehitevanje v zadnjem zavoju.
20
ogledov
"Zastave so bile zelene"
Šef ekipe Mercedes GP, Ross Brawn, je razložil, zakaj je Michael Schumacher v zadnjem zavoju VN Monaka po odhodu varnostnega avta prehitel Fernanda Alonsa (Ferrari).