V tretji zaporedni gorski etapi je imel slovenski kolesar Primož Roglič obilo smole, lahko je celo zadovoljen, da jo je sploh končal, je pa v primerjavi z vodilnim Ekvadorcem Richardom Carapazom in najbližjim zasledovalcem Vincenzom Nibalijem izgubil dragocenih 40 sekund.
Carapaz ima zdaj pred njim v skupnem seštevku 47 sekund prednosti, Roglič, kolesar ekipe Jumbo-Visma, ki je imel pred zadnjim vzponom okvaro kolesa, nato v spustu pristal v ogradi, etapo pa končal na 13. mestu, pred prostim dnevom sicer ostaja drugi v skupnem seštevku, pred Nibalijem ima točno minuto prednosti.
"To ni bil dober dan, a tudi ne najslabši. Z razpletom današnje etape lahko upoštevajoč vso smolo mirno živimo. Do Verone je še daleč, prav vse se še lahko zgodi," je po koncu etape povedal Roglič.
Petnajsto etapo so strokovnjaki kljub dejstvu, da je bila dolga, ocenili kot najlažjo v nizu treh gorskih etap, a je vseeno postregla s pravo dramo. Predvsem z vidika Rogliča, ki spet ni imel prave pomoči moštvenih kolegov in je moral trpeti napade ekip, Mitcheltona Scotta, Astane in Bahrain Meride.
Drama pa se je začela pred vznožjem zadnjega vzpona. Roglič je imel težave s kolesom, katerega je moral zamenjati, saj mu je odpadel sprednji menjalnik, toda ekipnega avtomobila ni bilo od nikoder, saj je športni direktor Addy Engels ravno takrat opravljal malo potrebo.
Fuck me: "Team sports director Addy Engels said that he stopped so he could pee and that is why he was not there with the team car to give Roglič his spare bike"
— Nergač (@matejzalar) May 26, 2019
Read more at https://t.co/7ZGLanFfTJ
"Odlomil se mi je sprednji menjalnik, tako da sem se moral povsem ustaviti. Toda ni bilo avtomobila z rezervnim kolesom, tako da sem moral počakati na skupino z Atwanom Tolhoekom, s katerim sva nato zamenjala kolesi," je za Val 202 pojasnil Roglič, ki je moral dirko nadaljevati s kolesom, katerega nikakor ni vajen, kljub temu, da sta kolesarja podobne rasti, a imata zelo različno nastavljeni kolesi.
"Vse je bilo malo drugače, še najbolj pritisk v zračnicah, saj imam sam manj pritiska zaradi več oprijema pri samim spustih," je za Val 202 razlike med svojim in Nizozemčevim kolesom pokomentiral Zasavec.
Kljub temu, da ga ni bil vajen, je glavno skupino ujel, na vzponu pa vendarle ni mogel odgovoriti na napad Nibalija (pred tem je skupini pobegnil Hugh Carthy). Italijanu je sledil le Carapaz, nekoliko pozneje pa se je pridružil še Simon Yates, ki je najprej še poskušal z napadi, pred vrhom vzpona pa je malo zaostal.
Na spustu se je naprej odpeljal Nibali, Carapaza, Carthyja in Yatesa je lovil Roglič, a je pri tem preveč tvegal in končal v ogradi. Imel je še srečo, da ni padel prek nje, v tem primeru se ne bi mogel izogniti poškodbam. Seveda pa je izgubil dodatne sekunde.
#giro102 #caduta
— CyclingTime (@Cyclingtimenews) May 26, 2019
Primoz Roglic 🇸🇮#Giro #giroditalia2019 #Giro19 pic.twitter.com/5elF0YJmui
"Nibali in Carapaz sta bila zelo močna. Na vrhu sem jima bil blizu, a sem na spustu preveč tvegal," je padec na ciljnem spustu pokomentiral Roglič, medtem ko je športni direktor ekipe Engels dodal: "Izgubiti 40 sekund v takšni etapi je veliko, a če upoštevamo vse, se je še dobro končalo. Lahko bi se končalo dosti slabše. Danes smo izgubili bitko, a vojna za rožnato majico še vedno traja."
Še dober, da športni direktor ni sr****al, ker potem ga bi res orenk usral. So pa res ena leva kolesarska bagra.