Nemški klubi in ljubitelji nogometa so se še enkrat več izkazali. V boju s koronavirusom in finančnimi težavami, ki jih epidemija povzroča klubom, so se ti izkazali s kreativnostjo.
Četrtoligaš 1. FC Lokomotive Leipzig, ki se sicer ponaša s tem, da je pravni naslednik prvega nemškega nogometnega prvaka VfB Leipziga, je tako pozval svoje navijače, da naj 'napolnijo stadion' in izboljšajo rekord kluba po številu gledalcev na domači tekmi. Vstopnice stanejo le en evro, nasprotnik na tekmi pa bo 'neviden'. Najvišji obisk je sicer klub doživel leta 1987, ko se je v polfinalu evropskega Pokala pokalnih zmagovalcev pomeril z Bordeauxom. Takrat si je dvoboj ogledalo 120.000 ljudi. Zdaj so pri Lokomotivi že prodali 90.000 vstopnic. Njihov sedanji stadion sicer sprejme le nekaj več kot 15 tisoč oseb.
Le na drugi strani mesta, pravzaprav v predmestju Leutzsch, se nahaja še en četrtoligaš - Chemie Leipzig, Ta je svojim pristašem začel prodajati različne pakete ugodnosti, ki vsebujejo različne certifikate, šale, oglede stadiona... Klub je že prodal skoraj 2.000 paketov in s tem prislužil 115.000 evrov. Cilj kluba je pokazati koronavirusu, da 'ne bo vznemiril Leutzscherjev'!
Rot-Weiss Essen je bil nemški prvak leta 1955, še leta 1994 pa je zaigral v finalu nemškega pokala, a zdaj prav tako nastopa v četrtoligaški konkurenci. V boju s krizo je začel prodajati vstopnice in razne malenkosti za obračun proti 'FC Corona'. Za zdaj je bilo prodanih 3.200 vstopnic, 6.500 piv in skoraj 2.700 hotdogov. Zbrana vsota: nekaj čez 100 tisočakov.
Še en padli nemški velikan Alemannia Aachen je začel prodajati 'zlate vstopnice'. Stanejo 10 evrov, z njimi pa bodo navijači upravičeni do brezplačnih pijač in prigrizkov na stadionu Tivoli, ko bodo tekme znova na sporedu. Četrtoligaš je doslej prodal 2.470 zlatih vstopnic in tako zbral nekaj manj kot 25.000 evrov.
Nemška vlada je državljane pozvala naj se vzdržijo paničnega nakupovanja v času krize in da je vsega dovolj na zalogi. Povsem drugačen poziv je svojim kolegom predstavila navijaška skupina tretjeligaša Hanse Rostock. Skupina 'Suptras' je vse privržence kluba tako pozvale naj 'panično nakupujejo za Hanso' in tako nabavijo čim več reči iz klubske trgovine.
Četrtoligaš Energie Cottbus, ki ga je v najmočnejši nemški ligi pred leti vodil nekdanji slovenski selektor Bojan Prašnikar, si je za cilj postavil 'ojačanje imunskega sistema kuba'. V ta namen po ceni 19.66 evrov prodaja 'protitelesa' za boj proti koronavirusu. Vplačilo v klubsko fundacijo po besedah kluba prinaša 'željo, identifikacijo, podporo in solidarnost' ter je 'zdravilo, ki ga Energie Cottbus nujno potrebuje'. Za zdaj je bilo prodanih 550 'protiteles', v blagajno četrtoligaša pa je tako prišlo skoraj 11.000 evrov.
Po dvoboju z RWE bo 'FC Corona' odpotovala v Berlin, kjer se bo pomerila s klubom BFC Dynamo, še enim četrtoligašem. Poleg vstopnic v klubu prodajajo tudi virtualni 'šnops' in virtualno pirotehniko.