Ponedeljkova prva tekma med Anglijo in Iranom ni postregla le z osmimi zadetki (6:2), temveč tudi z že kar neobičajno dolgima sodniškima dodatkoma v obeh polčasih. Skupno so uradno z obvestilno tablo pokazali 21 minut dodatka (14 v prvem in sedem v drugem polčasu), ki pa so jih nato v praksi na igrišču podaljšali še za šest minut.
Zadnji gol na tekmi, iranski za 2:6, je tako padel šele v 13. minuti sodnikovega dodatka drugega polčasa. A po mnenju legendarnega nogometnega sodnika Pierluigija Colline takšni dogodki med SP ne bodo redkost.
🚨 FIFA has created new added time guidelines to maximise effective playing time and to help combat time-wasting.
— Transfer News Live (@DeadlineDayLive) November 21, 2022
That's why we are seeing record breaking added time at the start of the World Cup.
(Source: @franceinfo) pic.twitter.com/vd0vAAov5t
"Poskušali bomo zelo natančno in skrbno preračunati, koliko časa je bilo med igro izgubljenega zaradi različnih dogodkov, ter ga nadomestiti. Ne želimo, da bi bilo v polčasu samo 42 ali 43 minut aktivne igre," je pojasnil vodja sodnikov pri Fifi.
Med dogodke, ki vplivajo na porabo aktivnega časa, je uvrstil različne dejavnike, kot so proslavljanje zadetkov, menjave, pomoč zaradi poškodb ali postopek ob izključitvah igralcev. "To lahko pomeni sedem, osem ali tudi devet minut dodatka," je še dodal Italijan.
Head of World Refereeing; Pierluigi Collina on why the added minutes have increased at the World Cup so far 🗣
— Footy Accumulators (@FootyAccums) November 22, 2022
“We want to avoid only 42, 43, 44 mins of effective game time, so the time taken by subs, penalties, celebrations, treatment or VAR will be compensated.”
Love this. 👏 pic.twitter.com/CDBjjoKt36
Na ponedeljkovi prvi tekmi so te njegove napovedi presegli v obeh polčasih, a sta imela oba dodatka tudi neposreden vzrok: v prvem delu je bila to poškodba vratarja Irana Alija Beiranvanda, v drugem pa preverjanje morebitne enajstmetrovke z videosistemom in pozneje še odhod glavnega sodnika na ogled posnetka.