Angleška Premier League in španska Primera División prednjačita med ligami, ki so zabeležila 20-odstotno rast sponzorskih dogovorov, so razkrili v poročilu podjetja Repucom, ki se ukvarja z analizami športnih podatkov.
Repucom poroča, da so pokroviteljski dogovori v primerjavi z letom prej narasli za 20 odstotkov na 687 milijona evrov, ti podatki pa veljajo za peterico najmočnejših lig v Evropi, to je špansko, italijansko, nemško, francosko in nizozemsko.
Devet odstotkov več kot leto poprej oz. 139 milijonov evrov dobi nemška Bundesliga, francoska Ligue 1 13 odstotkov več oziroma 96 milijonov, italijanska Serie A pa 84 milijonov oziroma 21 odstotkov več.
Od močnejših evropskih lig je nizozemska zabeležila padec za pet odstotkov, po poročilu Repucoma jo je prehitela tudi severnoameriška nogometna liga.
Med novimi sponzorji na dresih nogometnih ekip jih največ prihaja iz Srednjega vzhoda. Okrog 120 milijonov evrov pride na račune klubov iz Združenih arabskih emiratov. Tamkajšnja letalska družba je pokrovitelj Reala Madrida, Arsenala, AC Milana in Paris Saint Germaina. Takoj za ZAE so nemška podjetja, na tretjem mestu pa ameriška.
Podjetja in družbe nenehno iščejo nove načine, da se pojavijo kjerkoli na nogometni opremi. Tako so imena zapisana na dresih, kratkih hlačah, nogavicah, v lanskem letu je madridski Atlético sponzorje imel zapisane celo na pentljah nogavic. Če gre verjeti angleškim medijem, je Manchester United v lanskem letu želel sponzorska imena tudi na hrbtni strani dresa, kar pa so ostali premierligaški klubi zavrnili.