Cristiano Ronaldo je preteklo soboto odigral prvo tekmo v dresu Juventusa, njegov nastop pa je pred televizijske zaslone privabil ogromno število gledalcev.
Po poročanju Gazzette dello Sport si je debi aktualnega dobitnika zlate žoge na programu Sky Italia ogledalo kar 2,3 milijona gledalcev oziroma 11,9 odstotka ljudi pred televizijskimi sprejemniki, kar je četrta največja gledanost v zgodovini programa.
Več gledalcev so v Italiji privabili samo derbija Derby d'Italia med Juventusom in Interjem leta 2013 oziroma 2016 ter Romino gostovanje v Torinu leta 2015.
V primerjavi z lansko uvodno tekmo sezone Serie A med Juventusom in Cagliarjem so na Apeninskem polotoku zabeležili kar 65-odstotno povečanje gledanosti.
Ronaldo je v dresu stare dame debitiral ob zmagi s 3:2 proti Chievu. Varovanci Massimiliana Allegrija so si tri točke zagotovili šele globoko v sodnikovem podaljšku, portugalski napadalec pa je pred tem poškodoval vratarja Stefana Sorrentina.
Juventus je z nakupom Ronalda poskrbel za popestritev dogajanja na družbenih omrežjih, kjer se je povečajo število sledilcev in objav, posledice prestopa pa čutijo tudi pri Real Madridu, kjer si je uvodno tekmo La Lige na Santiago Bernabéuu ogledalo le 48.466 gledalcev, kar je najmanjši obisk po 24. maju leta 2009, ko se je na stadionu zbralo 44.270 navijačev.
GROWTH, REACH & ENGAGEMENT@juventusfc & @Cristiano have set a tremendous benchmark in July! The transfer update has been a digital #Tsunami!
— RESULT Sports (@resultsports) August 10, 2018
The numbers are truly fascinating and never seen such impact before! #Juventus #CR7 #RESULTSports pic.twitter.com/4OVSxqCfZV
48,466 spectators at the Santiago Bernabeu tonight. This is the worst attendance to the Real Madrid field in a league game in almost a decade (from May 24, 2009 in which there were 44,270 spectators).
— Madridista Haven¹³ (@MadridistaHaven) August 19, 2018
I wonder which player brought people to the Bernabéu