
Tokrat pa je doživela hladen tuš. Kot poroča 24sata, je Leottina reklama, ki jo je posnela za eno od italijanskih blagovnih znamk, bila prepovedana. Zakaj? Italijanski inštitut za samoregulacijo oglaševanja je 9. maja odločil, da oglas krši 11. člen Etičnega kodeksa. Po njihovem mnenju reklama "seksualizira otroški pogled" in zato ni primerna za predvajanje.
V oglasu Leotta govori o čevljih, medtem ko v ozadju druga ženska nastopa na odru v izjemno kratkem krilu. Med občinstvom sedi deček, ki z odprtimi usti občuduje pevko, kamera pa neposredno pokaže njegov pogled. Leottin glas v ozadju medtem reče: "Prvič, ko si ostal brez besed." V nadaljevanju oglasa navdušeni moški preizkušajo obutev, eden izmed njih pa si čevelj celo podrgne ob obraz.
Oglas je sprožil številne kritike, zlasti zaradi prizora, kjer deček z odprtimi usti gleda pevko v kratkem krilu. Kljub prepovedi oglasa je ustanovitelj U-Power Franco Uzzeni branil oglas, trdeč, da je "zloba v očeh opazovalca" in da so prodajne številke dokaz uspešnosti oglasa, Čeprav je bil oglas uradno prepovedan, je še vedno dostopen na platformi YouTube, še poročajo tuji mediji.
dezurni@styria-media.si
🍓 Vroča dekleta čakajo na vas na 👉 𝗦𝗲𝘅𝘁𝗼.𝗹𝗶𝗳𝗲
Medtem ko nori ljudje sprožajo polemike, je tisti otrok v reklami še vedno navdušen, ko je videl žensko (Leotto) ☺☺☺☺
danes bi ocitno prepovedali film malena.