Cristiano Ronaldo je v spremstvu svoje izbranke Georgine Rodriguez sedmi sili predstavil nov izdelek, s katerim si odpira novo poslovno pot. Ronaldo se že vrsto let poleg nogometa ukvarja tudi s poslom, med drugim trži pet hotelov, vsem so pa še kako dobro znane spodnjice CR7 in druga oblačila ter obutev.
Ronaldo se je odločil, da bo prodajal alkalno, mineralno, naravno, antioksidativno ustekleničeno vodo, ki je po njegovih besedah celo zdravilna. Vsem je dobro znana Ronaldova obsedenost z zdravim življenjskim slogom, o tem so v preteklosti spregovorili številni njegovi soigralci. Ljubitelji nogometa se še kako dobro spomnite dogodka, ko je na eni od novinarskih konferenc umaknil gazirano pijačo in dejal: "Pijte raje vodo."
Zdaj bo vodo tudi sam prodajal. "Ni treba biti obseden, toda življenjski slog je zelo pomemben," je na junijski novinarski konferenci razlagal več kot 50 zbranim novinarjem. Na dogodku je predstavil vodo z imenom URSU 9. Tokrat se je podal v sodelovanje s poslovnim partnerjem Franciscom Ferreiro, ki skrbi za blagovno znamko mineralne vode Avila. Gre za družinsko podjetje s 25 zaposlenimi, glede na nov projekt, ki ga je predstavil sam Ronaldo, pa pričakujejo veliko rast že v prihodnjih dvanajstih mesecih, poročajo španski mediji. Investicija je ocenjena na deset milijonov evrov, kar naj bi zadoščalo za 50 milijonov enot ustekleničene vode različnih volumnov (0,33 l, 0,5 l, 1,5 l in celo 5 l).
Na predstavitvi je dejal, da se zaveda, da ima v vlogi nogometaša omejen rok trajanja. Za namene nove poslovne ideje naj bi celo opravil tečaj o vodi, veliko pa mu je pri pokušanju vode pomagala Georgina. Voda, ki bo v steklenicah Ronaldove nove blagovne znamke, izvira v gorovju Avila, in sicer v kraju El Oso, kar pomeni medved. Ursu pa v latinščini pomeni medved, voda ima alkalen ph9 (najvišjega izmed španskih voda), kar je tudi oznaka v imenu vode: URSU 9.