Pivovarna Union je imela v minulih letih ekskluzivno pravico za trženje blagovne znamke največjega slovenskega športnega kolektiva Olimpija, v torek pa je predsednik uprave Pivovarne Union in Pivovarne Laško Dušan Zorko to pravico prenesel na Akademsko športno zvezo Olimpija.
Slovesnega dogodka so se v Kozlarjevi dvorani v prostorih ljubljanskega pivovarniškega podjetja udeležili številni najvidnejši člani ljubljanske športne zveze, ki združuje 25 klubov in društev z 29 športnimi panogami z več kot 5000 športnicami in športniki, na čelu s predsednikom AŠZ Olimpija Andrejem Kocičem.
A vrnitev blagovne znamke na AŠK Olimpija ne pomeni, da Pivovarni Union in Laško ne bosta še naprej sodelovali z AŠZ Olimpija. Zorko je poudaril, da Pivovarna Union in Laško v financiranje slovenskega športa letno namenita 6,5 milijona evrov, kar je zagotovo največji znesek med vsemi slovenskimi podjetji, vez z ljubljansko športno zvezo pa bosta nadaljevali v prihodnje.