V provokativnem oglasnem spotu Pume urugvajski duh leta 1950 že zdaj straši po Braziliji, več kot pol leta pred začetkom svetovnega prvenstva, ki ga je južnoameriška velikanka nazadnje gostila prav na sredini prejšnjega stoletja.
Urugvajci so takrat pred rekordnim številom gledalcev na legendarni Maracani (nekaj manj kot 200.000 ljudi) šokirali domačine in jih premagali z zadetkom Alcidesa Ghiggie v 79. minuti (2:1). Prav Ghiggia je nagovoril gledalce v Montevideu pred tekmo z Jordanijo, na kateri so Urugvajci v sredo zvečer potrdili uvrstitev na svetovni nogometni ples, kjer bodo skušali znova "prestrašiti" ene največjih favoritov.
Adidas ostaja povezan s SP
Simpatični duhec se v oglasu Pume sprehodi po vseh največjih znamenitostih Ria de Janeira, na Copacabani prestraši mične Brazilke, na koncu pa stopi tudi na stadion Maracanã.
V četrtek je še en nemški opremljevalec Adidas oznanil, da bo pokrovitelj svetovnih prvenstev ostal do leta 2030. S tem bo ohranil prevlado na nogometnem trgu pred ameriškim gigantom Nikejem, piše Reuters.
Zadnje podaljšanje "težko" 350 milijonov
Nova pogodba zajema štiri turnirje od leta 2018 dalje, za katere bo Adidas priskrbel žoge in uniforme sodnikov ter prostovoljcev. Prodajal bo tudi uradne produkte SP, njegove znamenite tri črte pa bodo krasile reklamne panoje na stadionih.
"Adidas je ključni del zgodovine Fifinih svetovnih prvenstev, dobesedno je bil v osrčju dogajanja na vsakem turnirju od leta 1970 naprej," je povedal direktor marketinga pri Fifi Thierry Weil. Zadnja pogodba, ki jo je Adidas s Fifo podpisal za SP 2010 in 2014, naj bi bila vredna okrog 350 milijonov dolarjev, o tokratnem podaljšanju pa Adidas ni želel razkriti številk.
Letni prihodki prodaje dresov, žog in nogometnih čevljev na tržišču se gibljejo okrog številke petih milijard evrov, Adidas in Nike pa sta skorajda povsem poravnana. Nemci naj bi nekaj slabši začetek leta 2013 kmalu nadoknadili, saj so že začeli s prodajo artiklov za prihajajoče SP.