Pretekli konec tedna se je v Prvi ligi Telekom Slovenije začel spomladanski del prvenstva, ki je nemudoma postregel s spektaklom v mariborskem Ljudskem vrtu. Tega si je ogledalo 12.000 gledalcev na tribunah in 329.383 pred TV zasloni.
"Veliki derbi med Mariborom in Olimpijo je namreč ponudil vse - kvalitetno nogometno predstavo, visok tempo igre in atraktivne poteze pred nabito polnimi tribunami Ljudskega vrta, kar so začutili tudi številni ljubitelji slovenskega nogometa, ki so ostali brez dragocene vstopnice. Po podatkih AGB Nielsen Media Research si je namreč derbi 22. kroga Prve lige Telekom Slovenije v najbolj gledani minuti tekme ogledalo kar 329.383 gledalcev pred televizijskimi zasloni v ciljni skupini 4+, oziroma 36,35% vseh, ki so bili takrat pred TV sprejemniki. To pomeni, da si je derbi skupno ogledalo kar 341.383 gledalcev," so zapisali pri Nogometni zvezi Slovenije.
Tokratni derbi je bil tako najbolj gledan prvoligaški obračun v tej sezoni, saj je še presegel visoko postavljeno letvico iz 4. in 13. kroga, ter se močno približal absolutnemu rekordu iz zaključka pretekle sezone, ko sta se oba kluba borila za državni naslov.