Mednarodna avtomobilistična zveza (Fia) je sporočila, da se bo s predstavniki ekip na dirki v ruskem Sočiju, ki je na sporedu ta konec tedna, sestala v soboto. Predlagali bodo, da bi na območjih,kjer varnostniki mahajo z rumenimi zastavami (te so v avto-moto športu znak za nevarnost), uvedli omejitev hitrosti.
Direktor dirk formule 1 Charlie Whiting je sicer poudaril, da je kakršnakoli sprememba pravil že za dirko v Rusiji skoraj nemogoča. V naslednji sezoni pa bi lahko potrebno programsko opremo vgradili v dirkalnike, tako da bi bilo spoštovanje pravil lahko tudi povsem avtomatizirano oziroma nadzorovano. "Glede odločitve o omejitvi hitrosti je verjetno bolje, da je ne prepustimo dirkačem," je sestanek z vodji ekip utemeljil Whiting.
Preiskava, ki jo je o nesreči Bianchija uvedla Fia, je med drugim pokazala, da se vsi dirkači niso držali pravil: na območju rumenih zastav bi namreč morali zmanjšati hitrost, a je niso.
Preiskava sicer še poteka, Fia za zdaj še nima ali pa ne razkriva podatkov telemetrije iz dirkalnika, tako tudi še ni znano, s kakšno hitrostjo je dirkalnik nesrečnega Francoza trčil v delovno vozilo, ki je ob progi odstranjevalo bolid Adriana Sutila. Je pa predsednik Fie Jean Todt že potrdil, da japonski prireditelji in vodstvo dirke niso kršili pravil, ko je eden od varnostnikov ob koncu zavoja mahal z zeleno zastavo, znakom, da je nevarnosti konec; v tistem trenutku je bil namreč delovni stroj za predvideno varnostno črto, a je Francoz s proge zlezel na takšnem mestu in pod takšnim kotom, da je bilo trčenje še posebej hudo.