Na ta način si želijo pri Zyngi še povečati svojo bazo igralcev, ki že sedaj obsega več kot 28 milijonov uporabnikov, s čimer se ne more pohvaliti niti prava največja poker soba na svetu.
Sama posodobitev sicer večjih novosti, razen prevoda v mandarinski dialekt, pravzaprav ne prinaša, saj bodo vsi deli aplikacije še naprej ostali nespremenjeni, vendar pa so se vodilni pri tem projektu vseeno odločili, da ponudbo tudi nekoliko prilagodijo svojim novim ciljnim odjemalcem.
Nobena skrivnost ni, da si pri Zyngi želijo na svoje mize privabiti tudi večje število igralcev iz Hongkonga in Tajvana, za katere so pripravili nekaj biserčkov, s katerimi želijo poskrbeti, da se bodo tudi novinci odlično počutili v njihovi spletni poker sobi. Med te dodatke zagotovo spada nov dizajn žetonov, ki se ponaša s številkami 8888 (številka 8 je za Kitajce srečna), poleg tega pa bodo samo za njih pripravili tudi nekaj posebnih turnirjev, na katerih bodo skupaj razdelili 880.000 tajvanskih dolarjev.
In zakaj se podjetje, kot je Zynga, sploh loteva tega novega projekta? Ker želijo biti še naprej prisotni na Facebooku, kar pa je mogoče le, če se širiš in še naprej ostajaš zanimiv za uporabnike.
Še pred slabim letom oziroma nekaj meseci jim tega ne bi bilo treba početi, a so vodilni pri največjem socialnem omrežju nato odločili, da omejijo komercialne dejavnosti podjetij, ki so odgovorne za te aplikacije (manjše število avtomatičnih vabil, manj reklame, …), kar je prisililo podjetja, da se bolj aktivno podajo v lov za novimi uporabniki.
Glede na to, da se podjetje hvali, da ima skupaj več kot 215 milijonov uporabnikov, pa je ta projekt prišel kot nalašč, da lahko Zynga preizkusi uporabno vrednost prevedene aplikacije na velikem segmentu uporabnikov, in če bodo rezultati zadovoljujoči, se bo ta trend prevajanja v kitajščino, prav gotovo preselil tudi na njihove preostale aplikacije.