Kar 46 odstotkov Slovencev in Slovenk si namerava ogledati tekme slovenske nogometne reprezentance, je pokazala raziskava Inštituta za raziskovanje trga in medijev, Mediana. Zanimanje za nogomet pa je pred SP v Sloveniji še večje, saj si dodatnih 27 odstotkov moških in sedem odstotkov vprašanih žensk namerava ogledati prav vse tekme.
Navijači so "padli" le pri poznavanju reprezentanc, ki se bodo v skupini C pomerile s Slovenijo – Anglija, ZDA, Alžirija. Na "izpitu sta padla" dva od treh prebivalcev Slovenije, glede na spol je šlo za 42 odstotkov moških in 89 odstotkov žensk. Najbolje so bili z ekipami seznanjeni tisti v srednjih letih, glede na delovno mesto na vodilnih položajih in v svobodnih poklicih.
Največ slovenskih ljubiteljev nogometa si bo tekme ogledalo iz domačega naslanjača, kar 77 odstotkov, lokali pa bodo najbolj napolnjeni z moškimi v starosti 25–34 let. Tistih, ki jih nogomet ne zanima, oziroma tekem ne bodo gledali, je v Sloveniji 15 odstotkov.
6
ogledov
Slovenija diha nogometno
Četa Matjaža Keka je ta trenutek najbolj "vroč" kolektiv v Sloveniji. To potrjujejo tako raziskave inštituta Mediana kot tudi neverjetno visoko zanimanje za zadnje pripravljalno srečanje pred odhodom v JAR.
Izredno zanimanje tudi za tekmo z Novo Zelandijo. Nogometna vročica v Sloveniji se bliža vrelišču. Z Nogometne zveze Slovenije so sporočili, da je zanimanje za generalko slovenske reprezentance pred odhodom v JAR, petkovo tekmo z Novo Zelandijo, izredno. Danes do 12. ure je bilo namreč prodanih že 7500 vstopnic.