Sezono 2011 v reliju bodo zaznamovala nova pravila in novi dirkalniki: krovna organizacija (Fia) je podobno kot v formuli 1 sklenila uvesti varčevalni program. V reliju to pomeni, da bodo dirkalniki WRC zdaj za osnovo imeli avtomobile razreda S2000, ki jim bodo dodali le nekaj aerodinamičnih dodatkov, tehnika slednjih pa bo ostala nespremenjena. Dovoljeni motorji so po novem le še 1,6-litrski s turbo polnilniki namesto dosedanjih dvolitrskih, v vozilih je manj elektronskih pomagal, velika novost je tudi menjalnik, saj ne bo več dovoljeno prestavljanje s pomočjo obvolanskih vzvodov. Fia je predpisala tudi, da morajo najvažnejši deli dirkalnikov imeti daljšo življenjsko dobo kot doslej. Dirkalniki so postali manjši: Citroen je namesto C4 predstavil DS3, pri Fordu so namesto focusa uvedli fiesto RS. BMW se bo karavani pridružil z Minijem.
Pri voznikih ostaja favorit tisti, ki je v zadnjih letih osvojil vse, kar je bilo mogoče osvojiti. Sebastien Loeb bo lovil osmi zaporedni naslov prvaka, res pa je, da bo za volanom novega dirkalnika. "Ne bom pretiraval, šel bom korak za korakom. Sedim za volanom novega dirkalnika, imamo nova pravila, v ekipi je nov dirkač. A na pripravah me je dirkalnik presenetil, je dovolj vzdržljiv in presenetljivo močan. Vse to vzbuja optimizem," je pred novo sezono dejal Loeb, ki bo konec meseca dopolnil 37 let. Čeprav ima zmag in naslovov toliko, da jih komajda prešteje, se še ni naveličal osvajanja lovorik: "Zdaj si je res težko postaviti kakšen drugačen cilj kot pa osvojitev naslova, kar pa bo zaradi novih dejavnikov letos še poseben izziv." To bo bržkone njegova zadnja sezona.
Njegov novi moštveni sotekmovalec, a tudi tekmec, bo rojak Sebastien Ogier, ki je iz mladinskega moštva že lani sredi sezone napredoval v prvo ekipo francoske tovarne. Nespremenjena je zasedba tovarniške ekipe Forda s finskima dirkačema, lanskim podprvakom Jari-Mattijem Latvalo in Mikkom Hirvonenom. Njun rojak, nekdanji svetovni prvak v formuli 1 Kimi Raikkönen, bo po slovesu od druge Citroenove ekipe letos nastopal v zasebnem moštvu Ice 1 Racing (ta četrtek se je v Jerezu sicer začelo šušljati, da bi morda vendarle lahko dobil Renaultovo povabilo, da zamenja Roberta Kubico). Nekdanji Citroenov dirkač Dani Sordo pa se je preselil k Miniju. V karavani kot zasebni voznik Citroena ostaja tudi nekdanji svetovni prvak Norvežan Petter Solberg, za katerim je zelo uspešna sezona 2010 s tretjim mestom v skupnem seštevku.
Glavni akterji v sezoni 2011:
Citroen Total World Rally Team: Sebastien Loeb, Sebastien Ogier
Ford Abu Dhabi World Rally Team: Jari-Matti Latvala, Mikko Hirvonen
ICE 1 Racing (Citroen): Kimi Räikkönen
Petter Solberg World Ralla Team (Citroen): Petter Solberg
MINI World Rally Team: Dani Sordo, Kris Meeke
Monster World Rally Team: Ken Block
M-Sport Stodart Ford Rally Team: Henning Solberg, Mads Ostberg, Matthew Wilson
Munchi`s Ford World Rally Team: Federico Villagra
Koledar dirk sezone 2011:
10.–13. februar: reli po Švedski
3.–6. marec: reli po Mehiki
24.–27. marec: reli po Portugalski
14.–16. april: reli po Jordaniji
5.–8. maj: reli po Sardiniji
28.–29. maj: reli po Argentini
16.–19. junij: reli Akropolis po Grčiji
28.–31. julij: reli po Finski
18.–21. avgust: reli po Nemčiji
8.–11. september: reli po Avstraliji
29. september–2. oktober: reli po Franciji
20.–23. oktober: reli po Španiji
10.–13. november: reli po Walesu
Zadnjih 10 prvakov v reliju:
2010 – Sebastien Loeb (Fra/Citroen)
2009 – Sebastien Loeb (Fra/Citroen)
2008 – Sebastien Loeb (Fra/Citroen)
2007 – Sebastien Loeb (Fra/Citroen)
2006 – Sebastien Loeb (Fra/Citroen)
2005 – Sebastien Loeb (Fra/Citroen)
2004 – Sebastien Loeb (Fra/Citroen)
2003 – Petter Solberg (Nor/Subaru)
2002 – Marcus Grönholm (Fin/Peugeot)
2001 – Richard Burns (VBr/Subaru)