"Tekmovalno in trenersko nam je koronavirus močno pomešal načrte. Cestna dirka za državno prvenstvo je prva dirka po mislim da treh mesecih. Je sploh prva v letu, na kateri je vozil Primož Roglič, ki letos sploh še ni tekmoval. Zato tudi večina fantov ni vedela, v kakšni formi so, zato je bila dirka še toliko bolj napeta in zanimiva," je pogovor začel Bogdan Fink, legenda slovenskega kolesarstva, ki je bil sploh prvi kolesar, ki je na mladinskem svetovnem prvenstvu za nekdanjo Jugoslavijo prikolesaril medaljo
"Zanimanje za dirko je bilo praktično s cele Evrope, saj je slovensko kolesarstvo trenutno na tako visokem nivoju. Ne vem, če je sploh kakšen šport v Sloveniji tako zanimiv za tujce po Evropi, oziroma po celem svetu. Ne vem, če tujce še v katerem športu, naj bo to ekipni ali individualni, zanima, kdo bo naš državni prvak. Razen seveda tiste, ki igrajo športne stave. Medtem ko v kolesarstvu to zanimanje obstaja, v to sem prepričan. Je pa to tudi prva prava dirka, po ne vem kolikšnem času, in jim je zato tudi še dodatno zanimiva. Sploh pa je na naših državnih prvenstvih obilo taktike. Za Primoža vemo, da je bil sam, Tadej Pogačar je imel Jana Polanca. Kar vse skupaj naredi še dodatno zanimivo," je neverjetno zanimanje sveta za naše državno prvenstvo opisal prvi človek ekipe Adria Mobil, ki to funkcijo opravlja že od leta 2002.
"Na samo dirko pa je potrebno gledati tako, da smo imeli tu številko ena kolesarstva na svetu, dirkati proti Primožu je nemogoče. Če bi bila dirka le po dolini, oziroma po ravnem, pa bi že bil Primož v prednosti. Na takšni trasi pa še posebej. Je pa ta seveda bila nekaj posebnega, edinstvenega, saj se še nikoli ni zgodilo, da bi se državno prvenstvo, svetovno prvenstvo, ali Olimpijske igre zaključilo na vzpon. Tako je bila dirka resnično pisana na kožo najboljšima dvema slovenskima kolesarjema, mi pa smo bili še posebej v težkem položaju. Poizkusili smo..." je opisal potek dirke z vidika svoje ekipe, za katero je legendarni 36-letni Jani Brajkovič osvojil zelo solidno 4. mesto, za obema glavnima favoritoma ter Matejem Mohoričem.
"Zaradi koronavirusa se nam je tako kot vsem ostalim porušila sezona, ostali smo brez Dirke po Sloveniji, konec julija začnemo z Dirko po Kranju, septembra in oktobra nas nato čaka kar nekaj dirk, kako pa se bo vse skupaj razpletlo, pa bomo še videli. Fantje so sicer trenirali, žal pa je tri, oziroma štiri mesece sezone šlo že mimo," je porušen koledar kolesarske sezone pokomentiral z vidika ekipe Adria Mobil ter se nato dotaknil zelo boleče teme, odpovedi edine etapne dirke v Sloveniji:
"Odpoved Dirke po Sloveniji pa je največji možni udarec za slovensko kolesarstvo. Ne le za ekipo Adria Mobil, temveč za celotno slovensko kolesarstvo. Kako velik, kako se bo vse skupaj izšlo, pa bomo lahko videli šele prihodnje leto," je pojasnil direktor Dirke po Sloveniji, ki je v zadnjih letih resnično dobila na mednarodni veljavi, saj dirko prenaša celo sloviti "dom kolesarstva", Eurosport.
Na samem koncu pa smo se dotaknili še Češče vasi, kjer je bil pred kratkim na mestu starega postavljen na novo zgrajen velodrom, s katerim je Slovenija dobila vrhunski kompleks, ki ima v kolesarskih državah posebno težo. Na nagnjeni progi se na olimpijskih igrah podeli deset kompletov odličij, kar pomeni za Slovenijo deset dodatnih možnosti za olimpijsko medaljo. Cestni kolesarji pa na velodromu pridobijo dodatne sposobnosti za vožnjo v kronometru in šprintu.
"Velodrom nam je resnično pomagal, je zelo velika pridobitev. To še posebej velja za mlade fante, saj se naučijo drugačnega vrtenja pedal, rotacije v prostoru, vožnje, borbe...," nam je še pojasnil Fink, ki je na vprašanje, če torej lahko kmalu v novomeškem dresu pričakujemo kakšnega novega Primoža Rogliča, skrivnostno odgovoril: "Veste, kdo je zadnji Novomeščan z olimpijsko medaljo? To je bil Leon Štukelj. Zdaj smo na vrsti mi..."