Pri športnikih jo je prepričljivo osvojil svetovni prvak v velterski kategoriji Dejan Zavec. Ta se zaveda vse večje pomembnosti medijev in marketinga v športu.
Agencija za uspeh
"Prej se nikoli nisem veliko obremenjeval s tem, da bi bil prepoznaven med ljudmi. Vse se je spremenilo, ko mi je na pomoč priskočila agencija, ki se zdaj uspešno ukvarja s tem," je na konferenci Sporto dejal Dejan Zavec in dodal: "Agencija me v tem pogledu razbremeni. S prevzemom poslovnega dela mi je veliko pomagala. Na področju prepoznavnosti in pridobivanja pokroviteljev je bila ključna. Brez nje bi bilo nemogoče uspeti marketinško in poslovno."
Treba si je vzeti čas
A v preteklosti ni bilo tako. "V Sloveniji se ni dalo živeti od boksa in pokroviteljev. Zadnji izhod zame sta bila profesionalizem in odhod v tujino. Potem ko se dokažeš drugje, je lažje tudi doma. Veliko dela je treba vložiti, da si zanimiv za pokrovitelje. To je kot dodaten trening. Treba si je vzeti čas in biti potrpežljiv. Včasih je to res izčrpavajoče, a to je zame le del posla. Ob večji prepoznavnosti si zanimivejši za pokrovitelje, ti pa z vložki omogočajo normalen trening," je povedal Zavec. Pri dekletih je najboljša športna znamka spet Petra Majdič, pri ekipnih športih pa odbojkarski klub ACH Volley.
19
ogledov
Zavec je najžlahtnejše blago
Na konferenci o marketingu in sponzorstvu v športu, ki jo je v ponedeljek in torek gostil Portorož, so podeljevali tudi nagrade za znamke z največjo vrednostjo v očeh javnosti.