V razredu MotoGP bomo letos videli tri novince. Prvi svetovni prvak v razredu Moto2 Španec Toni Elias (LCR Honda) bo pravzaprav povratnik med elito, medtem ko bosta Britanec Cal Crutchlow (Yamaha Tech 3) in Čeh Karel Abraham (Cardion ab Motoracing) prava rookieja.
Spomin na sezono 2010 je še vedno živ, toda navdušenci kraljevega razreda MotoGP že počasi stremijo k novi sezoni. Prvo poglavje sezone 2011 je potekalo že dan po koncu zadnje dirke sezone 2010, ko so dirkači v Valencii že opravili s prvim uradnim testiranjem. A kristalno jasno je, da bo prvo pravo razmerje moči pred novo sezono podalo šele prvo testiranje letos, ki bo čez slab mesec (1. februarja) potekalo v Sepangu. V tej luči tudi najhitrejši časi aktualnega prvaka Jorgeja Lorenza z yamaho v Maleziji niso nikogar posebej vznemirjali. Sezona 2011 bo tudi zadnja, ko bo delovna prostornina motorjev omejena na 800 kubičnih centimetrov, 2012 se bo zgornja meja znova povečala na 1000 kubičnih centimetrov.
Tudi letos najverjetneje četveroboj
Čeprav ne gre podcenjevati Andrea Doviziosa (Honda), Nickyja Haydna (Ducati), Marca Simoncellija (Honda Gresini), Bena Spiesa (Yamaha) in drugih, se zdi, da bomo tudi letos v boju za naslov svetovnega prvaka spremljali četveroboj med Lorenzom, Valentinom Rossijem (Ducati), Danijem Pedroso (Honda) in Caseyjem Stonerjem (Honda).
Prvi favorit je aktualni prvak Lorenzo, ki je v lanski sezoni na 16 od 18 dirkah končal na odru za zmagovalce, kar je spoštovanja vreden dosežek, ki ga bo težko ponoviti. Toda Španec je v sezoni 2010 pokazal napredek predvsem v taktiki, saj nismo več videli njegovega brezglavega dirkanja, tako da mnogi menijo, da je v prihodnosti lahko še boljši. V moštvu se mu bo pridružil Američan Spies, ki je že v lanski debitantski sezoni na poltovarniški yamahi nekajkrat mešal štrene povsem na vrhu. Podprvak Pedrosa bo letos končno poskušal stopiti na tron razreda MotoGP in izkoristiti vse izkušnje, ki jih je nabral v preteklih letih.
Druga dva člana "velike četverice", Rossi in Stoner, sta pred letošnjo sezono zamenjala moštvi. Avstralec je že v Valencii nakazal, da ne bo imel težav s privajanjem na hondo, ki jo je nekoč že krotil, in mnogi menijo, da bo ravno on tisti, ki bo Lorenzu predstavljal največji trn v peti. Devetkratni svetovni prvak Rossi je s prestopom k Ducatiju tifosom uresničil dolgoletne želje. Vprašanje pa je, kako se bo znašel na motociklu iz Bologne. Sprva mora pozdraviti poškodbo rame. Kljub težavam z zdravjem in ne najbolj spodbudnim časom na testiranju v Valencii pa Doktorja ne gre nikoli odpisati. Kaj ostane preostalim dirkačem? Bržkone le drobtinice, saj je težko verjeti, da bo na najvišjo stopničko stopil še kdo drug, ki ni član "velike četverice".