Mednarodna smučarska zveza (Fis) v nasprotju s prvotnimi napovedmi v prihajajoči sezoni še ne bo omejevala velikosti sponzorskih emblemov na tekmovalni opremi alpskih smučarjev, skakalcev in drugih zimskih športnikov.
To je po sestanku smučarskih veljakov v Zürichu za Blick potrdil komercialni direktor švicarske zveze Diego Züger.
Poročali smo, da je Fis na zahtevo predsednika Johana Eliascha začrtal predvidene omejitve v zvezi z oglaševanjem na tekmovalni opremi. Na udaru se je znašel tudi najboljši smučar lanske zime Švicar Marco Odermatt, čigar tekmovalno čelado v celoti prekrivajo barve avstrijskega proizvajalca energijskih pijač Red Bull.
Ob tem se je pod vprašajem znašla tudi usoda nekaterih drugih zvezdnikov zimskega športa, kot so Stefan Kraft, Marco Schwarz in Katharina Liensberger.
Fis je nameraval velikost sponzorskih emblemov omejiti na 50 kvadratnih centimetrov, kar pa bi lahko za seboj potegnilo posledice neslutenih razsežnosti.
Na to je nemudoma opozoril tudi dolgoletni predsednik avstrijske zveze in poznavalec razmer Peter Schröcksnadel, ki se je v navezavi na predvidene omejitve zbal "katastrofalnih" posledic za prihodnost alpskega smučanja.
Po ponovnem premisleku se je tudi Eliasch odločil, da bi imelo takšno omejevanje več škode kot koristi. "Na jesenskem sestanku v Zürichu je Eliasch nenadoma planil na sestanek z oznanilom, da bo politika dizajniranja čelad v prihodnji sezoni ostala enaka kot v preteklih letih tako v alpskem smučanju kot drugih nordijskih disciplinah," je potrdil Züger.
Kdo so sploh FIS?Se obnašajo kot da so bogovi.Brez smučarjev tudi njih ne bi bilo