Smučarski skoki so v zadnjih letih doživeli veliko sprememb pri opremi, določanju indeksa telesne teže in dolžine smuči, upoštevanja vetra pri končni oceni ... Tekmovalni direktor Mednarodne smučarske zveze za smučarske skoke Walter Hofer je danes v Anterselvi potrdil, da so spremembe prinesle želene rezultate.
"Z vsemi spremembami nam je uspelo ustvariti enakovredne pogoje za vse. To se vidi tudi v velikem številu skakalcev, ki zmagujejo na tekmah, kar je za naš šport izjemnega pomena. Prav zato letos sprememb ne bo, kar bo dalo šibkejšim ekipam priložnost, da se predvsem na področju opreme približajo najboljšim," je na forumu Nordicumu povedal Hofer.
Novo priložnost ekipe po Hoferjevem mnenju dobivajo na področju marketinga, saj bodo smuči lahko v bodoče ekipe, sicer z nekaterimi omejitvami, izkoristile v povsem komercialne reklamne namene. "Smuča je tudi reklamni pano. Zanimanje za smučarske skoke je med opremljevalci manjše, kot pri alpskih smučarjih in tekačih, saj je prodaja skakalnih čevljev, smuči in dresov zelo omejena. Je pa opremo moč uporabiti za reklamo."
V zvezi s sezoni 2019/20 je Hofer še enkrat opozoril na svetovno prvenstvo v poletih, ki ga bo gostila Planica, kar bo tudi največji dogodek na področju skokov letos.
Po Hoferjevem mnenju pa se obeta nova zanimiva sezona, v kateri naj bi se nadaljevala menjava generacij. "Kar nekaj nacij v zadnjih letih opozarja nase. Poglejte samo mlado japonsko ekipo," je še dejal Hofer.
Ta je predstavil tudi gradnjo olimpijske skakalnice za igre 2022 v Pekingu. Pri sami gradnji je sicer nekaj zamude v primerjavi z načrti, a je Hofer prepričan, da bodo Kitajci do septembra prihodnje leto, ko naj bi bila naprava končana, zaostanek nadoknadili.