Američani masovno uničujejo Nike proizvode, to snemajo in posnetke objavljajo na spletu. S tem izražajo svoj protest, saj je Nike, svetovno poznani proizvajalec športne opreme, za svojo najnovejšo kampanjo najel Colina Kaepernicka, nekdajega igralca ameriškega nogometa, ki je pred dvema letoma izzval bes ameriških desničarjev, ker med predvajanjem ameriške himne ni vstal s klopi za izgralce.
Na vprašanje, zakaj med himno ni vstal, je odgovoril, da gre za njegov protest zaradi niza policijskih ubojev neoboroženih temnopoltih Američanov. Nogometaš je nato celotno sezono med predvajanjem himne klečal. V naslednji sezoni ni podpisal pogodbe z nobenim klubom, je pa njegovemu zgledu sledilo še več igralcev ameriškega nogometa, ki med predvajanjem himne ne vstane.
Nova Nike oglaševalska kampanja, ki so jo sprožili v ponedeljek, prikazuje fotografijo Kaepernicka s pripisom: "Verjemi v nekaj, četudi to pomeni žrtvovanje vsega."
Believe in something, even if it means sacrificing everything. #JustDoIt pic.twitter.com/SRWkMIDdaO
— Colin Kaepernick (@Kaepernick7) 3 September 2018
Po lansirani novi Nike kampanji se je na spletnih omrežjih začel širiti val posnetkov, na katerih ljudje zažigajo športno obutev, režejo logotip z oblačil, nekateri pozivajo k bojkotu Nike izdelkov, mnogi pa pri tem pristavijo hashtag #JustBurnIt, igro besed na Nike slogan Just Do It.
First the @NFL forces me to choose between my favorite sport and my country. I chose country. Then @Nike forces me to choose between my favorite shoes and my country. Since when did the American Flag and the National Anthem become offensive? pic.twitter.com/4CVQdTHUH4
— Sean Clancy (@sclancy79) 3 September 2018
First the @NFL forces me to choose between my favorite sport and my country. I chose country. Then @Nike forces me to choose between my favorite shoes and my country. Since when did the American Flag and the National Anthem become offensive? pic.twitter.com/4CVQdTHUH4
— Sean Clancy (@sclancy79) 3 September 2018
Tako bi morali vsi narediti tudi s "herbalife" proizvodi, njihov ambasador je namreč čarovnica albright židovska satanistka, pa vseeno nekateri uživajo to satanovo mešanico.
Čas je za vojno na tleh Amerike saj so zadnje morije izkusili pred 150 leti v državljanski vojni za enake ideale kot takrat . Ta vojna bo hujša v kolikor ne bodo Trump odstranili .
Nike je najbrž preračunal, da bodo s to zastonjsko kampanjo več pridobili pri antitrumpovcih kot izgubili pri trumpovcih.