Svet
669 ogledov

AstraZeneca z izgubo

Covid-19, cepivo, AstraZeneca Profimedia
Britanski farmacevtski velikan AstraZeneca, ki svoje cepivo proti covidu-19 prodaja brez dobička, je v tretjem letošnjem četrtletju posloval z izgubo.

Podjetje AstraZeneca je v tretjem četrtletju letošnjega leta zabeležilo 1,65 milijarde dolarjev (1,44 milijarde evrov) čiste izgube, potem ko je v lanskem tretjem četrtletju imelo dobiček.

Dobiček po obdavčitvi je v tretjem četrtletju 2020 znašal 650 milijonov dolarjev (568 milijonov evrov). Prihodki skupine so se v tretjem četrtletju zvišali za 50 odstotkov na skoraj 9,9 milijarde dolarjev (8,65 milijarde evrov). Prihodki na račun covidnega cepiva so letos zaenkrat znašali 2,22 milijarde dolarjev (1,94 milijarde evrov), potem ko so po svetu razposlali 580 milijonov doz cepiv, je poročala francoska tiskovna agencija AFP.

Prevzem in povečano število raziskav

Podjetje je zapisalo, da so v obdobju med julijem in septembrom beležili višje stroške, potem ko so letos za 39 milijard dolarjev (34 milijard evrov) prevzeli ameriško biotehnološko podjetje Alexion. Poleg tega so imeli tudi višje stroške zaradi povečanega števila raziskav in razvojnih dejavnosti v več programih, vključno z zdravljenjem covida-19.

AstraZeneca je cepivo proti covidu-19 razvila skupaj z Univerzo v Oxfordu. Pretekli mesec pa je podjetje objavilo pozitivne rezultate kliničnih preskušanj za zdravljenja simptomov novega koronavirusa. Zdravljenja, ki ga sestavlja kombinacija dveh protiteles, je pri koncu kliničnih preizkušanj, ki bodo določile njegovo varnost in učinkovitost.

"S pridružitvijo Alexiona smo samo še poglobili našo zavezanost, da bolnikom po svetu ponudimo transformacijske terapije. Ponosen sem na predanost in osredotočenost, ki jo kažejo naši kolegi," je ob tem dejal glavni izvršni direktor AstreZenece Pascal Soriot.

Covid-19 koronavirus test Zdravje Tako varni so v resnici prebolevniki v primerjavi s cepljenimi

dezurni@styria-media.si

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.