Gre namreč za model letala, ki je v začetku junija med poletom iz Brazilije v Francijo strmoglavil
v Atlantskem oceanu. Direktor letalske družbe Gulf Air
Bjorn Naf je tako med drugim dejal, da se bo med letno konferenco Združenja
letalskih prevoznikov v malezijski prestolnici Kuala Lumpur srečal s predstavniki podjetja Airbus
in od njih zahteval zadnje izsledke preiskav o tem, zakaj je letalo strmoglavilo in kakšne
varnostne dopolnitve bi bilo treba izpeljati.
˝Če bo kakšno uradno priporočilo, potem bomo zagotovo reagirali, saj je varnost na prvem
mestu,˝ je dejal Naf.
Preiskovalci so namreč sporočili, da je imelo letalo težave z izračunavanjem oziroma
merjenjem hitrosti in da ima s tem težave več letal A330 in da je Airbus že začel z ukrepi
zamenjave sistema.
"Imamo določeno število teh napak na A330. Zdaj že poteka program zamenjave oziroma
izboljšave," je v soboto dejal direktor francoske preiskovalne agencije za letalske nesreče
Paul-Louis Arslanian.
˝Če bo Airbus sprožil zahtevo po zamenjavah, se bomo takoj odzvali,˝ je zato dejal
direktor družbe Qatar Airwaysa
Akbar al-Baker.
Na srečanju je več letalskih strokovnjakov sicer dejalo, da so omenjeni modeli letal varni za
letenje in da v tem trenutku ni nobenega razloga, da bi preiskovali merilnike hitrosti.
˝O tem se je začelo govoriti v medijih in ne vemo, če je to problem,˝ je dejal direktor
portugalskega letalskega prevoznika TAP-Air
Fernando Pinto. Francoski letalski prevoznik Air France je medtem že začel z
zamenjavo merilnikov hitrosti na vseh svojih letalih. Predstavniki Airbusa pa so ob tem še enkrat
zatrdili, da so njihova letala varna.
7
ogledov
Čakajo na navodila Airbusa
Letalske družbe od francoskega proizvajalca letal Airbus še vedno čakajo na pojasnila o tem, ali so tipi letal Airbus A330-200 zaradi merilnikov hitrosti še vedno varni za letenje.