V stavki je sodelovalo 550 delavcev družbe, uprava pa škodo zaradi odpovedanih letov ocenjuje na približno 300 tisoč evrov.
Sindikati so med stavko posebej opozarjali na znižanje varnostnih standardov in slabo vodenje družbe, nasprotovali so tudi zaposlovanju ljudi prek agencij za zaposlovanje. Trdijo, da niso zahtevali višjih plač niti drugih gmotnih pravic.
Kot je poudaril predsednik sindikata pilotov Andre Šarinić, je uprava "čez noč" uveljavila novi delovni čas za pilote, ki ogroža varnost letov.
"So primeri, da moramo po le nekaj urah spanja prileteti v Zadar, kjer piha burja, ali v megleni Zagreb. Naše oči so kot krofi, ker smo spali komaj dve uri," je dejal Šarinić.
Škoda tudi zaradi opozoril pilotov
Uprava Croatia Airlines poudarja, da bodo poleg neposredne denarne škode zaradi odpovedanih 29 letov med stavko imeli tudi dodatno škodo zaradi trditev pilotov, da je ogrožena varnost potnikov.
Po izračunu vodstva družbe naj bi zgolj negmotne sindikalne zahteve stroške družbe v letošnjem letu zvišale za 18 milijonov kun (2,4 milijona evrov), v letu 2013 pa za 22,5 milijona kun (okoli tri milijone evrov).
Potem ko so med stavko morali odpovedati več kot polovico letov in je več kot tisoč potnikov ostalo brez svojih letov, v Croatia Airlinesu danes pričakujejo normalizacijo letalskega prometa.