Začetek aprila so v Franciji stavkali zaposleni kontrole zračnega prometa, zato je tudi letalsko podjetje easyJet odpovedalo nad 600 letov. Potnike, ki so ostali brez poletov pa je pričakalo še eno hudo presenečenje. Ko so želeli od letalske družbe pridobiti potrdilo o odpovedanem letu, so morali plačati deset funtov (slabih 14 evrov) administrativnih stroškov.
Potniki so upravičeni do odškodnine, a samo z ustreznim potrdilom
V primeru odpovedanih letov, kakor se je zgodilo začetek aprila v Franciji, imajo potniki pravico, da jim letalske družbe vrnejo denar za polet ali zamenjajo karto za kasnejšega. V primeru, da se potnik odloči za povrnjen denar in želi nato uveljaviti turistično zavarovanje, zavarovalnica od njega zahteva potrdilo o odpovedanem poletu. Potrdilo naj bi letalske družbe izdajale brezplačno, meni Združenje evropskih letalskih prevoznikov (AEA).
Takšna je tudi praksa pri večini evropskih letalskih družb. Angleška letalska družba easyJet pa je svojim potnikom potrdila izstavljala le v zameno za deset funtov. „Vztrajamo pri administrativnih stroških za potrdilo. Vsako potrdilo je treba pripraviti individualno za vsakega potnika, zato je potrebno vsak primer posebej raziskati,“ je za angleški Daily Mail povedal predstavnik easyJeta.
Dvajset odstotkov več odpovedi kot v enakom obdobju leta 2014
Od začetka leta je bilo v Evropi odpovedanih že več kot 5.080 poletov. Na to je vplivalo tako slabo vreme kot množica stavk uslužbencev letalskih družb in letališč. Potniki so upravičeni do odškodnine tako v primeru odpovedi kot v primeru zamude.
kaj si nestrpn? vsak ima pravico izrazit svoje mnenje. če ti pač ne pašejo moji komentarji jih ne brat. sj te noben ne sil da jih berš.
dej nam mir s temi tvojimi nebulozami.
od kdaj je pa vpogled v evidenco raziskovanje? čudni francozi