"Družabno spletno omrežje Facebook je v ZDA pretekli mesec zapustilo kar šest milijonov, v Veliki Britaniji pa sto tisoč uporabnikov," je včeraj zapisal Facebook Insider. Po njihovih podatkih je število ameriških uporabnikov maja padlo iz 155,2 na 149,4 milijona. Velik padec je zabeležil tudi v Kanadi, kjer je izgubil kar 1,52 milijona uporabnikov, tako da jih ima v tej državi še 16,6 milijona.
Podatek je predramil predstavnike družabnega omrežja, ki običajno ne komentirajo podatkov tretjih strank. "Z rastjo smo izredno zadovoljni. Od časa do časa naletimo na zgodbice o tem, da Facebook v določenih regijah sveta izgublja svoje uporabnike, kar pa ni res. Nekatera od teh poročil analizirajo podatke iz naših oglaševalskih orodij, ki zagotavljajo oceno o dosegu naših oglasov, niso pa zasnovani za sledenje splošni rasti Facebooka," so zapisali v sporočilu za javnost. "Poudarjamo, da smo z rastjo izredno zadovoljni. Na mestu je tudi podatek, da se več kot 50 odstotkov naših uporabnikov na Facebook prijavi vsak dan," dodajajo.
Število uporabnikov družabnega omrežja po svetu je sicer ponovno naraslo in se bliža 700 milijonom. Rast je največja v državah, v katerih je storitev postala popularna šele nedavno. Največ novih uporabnikov je pridobil v razvijajočih se državah, kot so Mehika, Filipini, Brazilija, Indija in Indonezija.
Na Facebooku vsak dan po 25 minut
Spletna stran comScore, ki se ukvarja z merjenjem obiskanosti priljubljenih spletnih strani, se je postavila na stran Facebooka. Za BBC so povedali, da se je po njihovih podatkih število uporabnikov maja povečalo za 21 odstotkov, Velika Britanija pa je v času med februarjem in majem letos zabeležila 368 tisoč novih obiskovalcev Facebooka.
Po podatkih comScore se je povečal tudi čas, ki ga na strani preživijo uporabniki. Če so decembra 2009 fejsbukovci na strani preživeli okoli 21 minut na dan, se je številka decembra 2010 povzpela na 25 minut.
Teorija zapuščanja spletnih strani
Mnogi moderni teoretiki menijo, da se uporabniki družabnih spletnih omrežij teh po določenem času naveličajo, jih zapustijo in celo začnejo blatiti. Teorija do danes še ni bila dokazana. "V razvitih državah, kakršni sta ZDA in Velika Britanija, se je obiskanost Facebooka povečevala tako hitro, da je povsem logično, da nekateri uporabniki stran obiskujejo redno, drugi pa občasno," še povedo pri Facebooku.