Mark Zuckerberg je v zapisu na svoji strani potrdil, da bodo v letu 2018 izvedli spremembe, ki bodo bistveno vplivale na delovanje družbenega omrežja. Objave medijev, podjetij, blagovnih znamk in drugih podobnih strani bodo potisnjene v ozadje. Te objave naj bi namreč zasenčile objave posameznikov, zato so se odločili, da se bodo vrnili h koreninam.
Posledično bodo podjetja, blagovne znamke, mediji in podobne strani v prihodnje zagotovo deležne padca števila ogledov njihov objav. Zuckerberg je dejal, da skupaj z ekipo čuti odgovornost za dobro počutje ljudi in da želi z napovedanimi spremembami k temu tudi prispevati. Spremembe naj bi stopile v veljavo v prihodnjih tednih.
Prednost bodo dajali javnim objavam, ki bodo spodbudile javno razpravo in komunikacijo. Kot primer je postavil skupine, kjer pogovor teče o televizijskih programih in serijah ter športu. Pogovor naj bi spodbujale tudi video objave. "Zaradi teh sprememb bodo ljudje preživeli manj časa na Facebooku," ocenjuje Zuckerberg. "Hkrati pa pričakujem, da bo čas, ki ga bodo ljudje preživeli na Facebooku bolj dragocen."
Še vedno so nejasnosti
"Gre za konkretno spremembo," napoved ocenjuje Laura Hazard Owen z univerze Harvard. Za BBC je dejala, da bo to velik udarec za medije, saj se bo manj novice organsko prikazovalo na časovnicah uporabnikov. Ownova ob tem poudarja, da Facebook ni bil zelo jasen o tem, kakšnim diskusijam bodo algoritmi dajali prednost.
Na to je spomnil tudi Gabriel Kahn iz Univerze Južna Kalifornija. Sprememba bi lahko še bolj izkrivila poglede na posamezne zadeve in naravo pogovorov. "Potrebna bi bila javna razprava o vrednotah, ki jih bodo uporabili za ta algoritem," je dejal za BBC.
Ja seveda bodo potisnili v ozadje. Tako bo moralo podjetje sigurno plačati reklamo, če bo želelo, da vsi to vidijo. Do sedaj so podjetja plačala da so dobila Like oz. sledilce, sedaj, ko ne plačujejo več, bodo morali pa še… ...prikaži več za to, da se bo objava tem, ki že sledijo sploh pokazala. Prav nič ne gleda na uporabnike, le bolj požrešen je postal.
Zdi se mi smiselna napoved, glede na to da iz svojih vrst opažam padec uporabe facebooka ravno zaradi takšnih primerov, ker je postal preveč komercializirana zadeva, odvisna od kraje osebnih podatkov, tvojega brskanja in želja, kmalu pa uporabniki najdejo in… ...prikaži več smo našli druge, boljše in manj vsiljive socialne kanale, kjer je funkcionalnost podobna željeni. Pa mimogrede, ste kdaj probali izbrisati piškotke v brskalniku ? Probajte in povejte, če opazite razlike, tudi piškotki so strup za osebnost!
In počasi bodo mobilne telefone zamenjala očala...logično je treba prej pripravit, da se promocije skrijejo ozadje in real life v ospredje....ker drugače bodo ljudje očaa vrgli v žepe in torbice, ko jim bo šlo vse na k....pol pa vprašanje kdaj… ...prikaži več spet vzamejo v roke in na bučo...tko kot se z televizijo dogaja zdej, počasi bo mrk