Švedski tekstilni velikan H&M je sporočil, da je prodaja v zadnjem četrtletju pod pričakovanji, zato bodo v prihodnje zaprli več trgovin, saj se vse več kupcev odloča za spletne nakupe.
Prodaja med septembrom in novembrom je na letno ravni upadla za štiri odstotke na pet milijonov evrov.
Po pojasnilih glavnega izvršnega direktorja H&M Karl-Johana Perssona na področju spletne prodaje beležijo dobre rezultate, medtem ko prodaja v fizičnih trgovinah upada.
"Da bi se hitreje odzvali na spremembe navad potrošnikov smo se odločili za transformacijo naše poti," je pojasnil. Zaradi optimizacije poslovanja bodo zaprli nekatere trgovine, vendar pa švedski tekstilni velikan ni navedel, katerih.
Spletna prodaja sicer trenutno predstavlja okrog 30 odstotkov vseh prihodkov švedskega tekstilnega velikana, prvi mož družbe pa pričakuje, da se bo vsako leto okrepila za 25 odstotkov.
Skupina H&M, pod okriljem katere so tudi znamke COS, Monki in Weekday, ima sicer po svetu 4553 trgovin.
Resnica pa je, da bo en kup ljudi končalo na cesti, nesposobneži, ki ne znajo stimulirat nakupov in za kar so mastno plačani, pa si bodo kmalu našli še bolje plačano delo. Za bruhat.
ugotovili so, da je kvaliteta še predobra, čeprav je čisto na dnu, ampak folk še vedno premalo zapravi ... glede na požrešne apetite lastnikov, bi morali kvaliteto spustiti na nivo, ko bi cunja zdržala le kakšen dan, potem pa razpadla
če pa šrot prodajajo