Nesreča se je pripetila približno tri kilometre po vzletu iz vojaške baze na zagrebškem letališču Pleso. Pilot se je takoj vrnil na letališče.
Samo ta napaka
Kot so še zapisali na hrvaškem obrambnem ministrstvu, je kabina dvosedežnega letala odpadla nekje na višini med 700 in 800 metrov. Po pristanku na poškodovanem letalu niso ugotovili drugih napak, več podrobnosti pa bodo sporočili po preiskavi nesreče.
Na Hrvaškem sicer že več let potekajo razprave o slabem stanju vojaških letal znamke mig, ki so stara približno 30 let in bodo prihodnje leto morala na generalni remont ali na odlagališče. Leta 2013 bo namreč potekel zadnji rok za uporabo migov, ki predstavljajo jedro hrvaškega vojaškega letalstva.
Petim ne pomaga nič več
Kot je pred kratkim poročal hrvaški specializirani vojaški portal defender.hr, bo lahko Hrvaška na remont poslala 12 izmed obstoječih 17 migov, osem dvosedežnih in štiri enosedežne. Preostalih pet naj ne bi bilo več uporabnih niti po remontu.
Na Hrvaškem so zaradi pomanjkanja denarja kljub ugodnim ponudbam nekaterih evropskih in ameriških proizvajalcev vojaških letal prisiljeni obstoječa letala znova poslati na remont. So pa za zdaj zavrnili možnost, da bi opustili vojaško letalstvo in varovanje zračnega prostora prepustili kateri izmed zaveznic v Natu.
Jeseni 2010 sta med vojaško vajo strmoglavila dva hrvaška miga. Šlo je za napako pilotov, ki sta trčila v zraku, pri tem pa sta z obeh letal odpadli pilotski kabini.
No, bodite malo specifični, ni odpadla KABINA, ampak pokrov/vrata kabine! OK?
No, bodite malo specifični, ni odpadla KABINA, ampak pokrov/vrata kabine! OK?