S kampanjo "Open to Meraviglia" (Odprti za čudeže) Italija nagovarja turiste po vsem svetu. Videoposnetek, delo agencije Armando Testa, vabi s posnetki moderne Venere. Influencerka, ki nikakor ne spominja na Botticellijevo Venero, okuša pico, vabi v rimski kolosej in katedralo v Firencah.
Kampanja, zaradi katere je italijansko ministrstvo za turizem postalo tarča posmeha, jih je stala devet milijonov evrov.
Umetnostni zgodovinar Tomaso Montanari je oglaševalsko kampanjo označil za "groteskno" in "obsceno" razmetavanje denarja. Italijanska ministrica za turizem Daniela Santanche je kritike označila za "snobe". Po njenih besedah so z upodobitvijo Venere kot mlade influencerke želeli pritegniti mlade.
Sloveniji naredili dobro reklamo
Del posnetka (27. sekunda), zaradi katerega so pristojni postali tarča posmeha, prikazuje družbo, ki na terasi pred hišo uživa v dobrem vinu. Prizor, ki naj bi predstavljal tipičen prizor iz Italije, pa je bil v resnici posnet v Sloveniji, na posnetku pa je tudi slovensko vino Čotar.
Na to, da gre za posnetek iz Slovenije, je opozoril tržaški producent in režiser Massimiliano Milic, piše Primorski dnevnik. Videoposnetek so ustvarjalci kampanje očitno našli na platformi Artgrif, kjer so na voljo videoposnetki in fotografije tistim, ki za to plačajo naročnino. Po poročanju Primorskih novic je to pokazalo tudi preverjanje, ki so ga opravili pri časniku Il Fatto Quotidiano.
Zaradi videoposnetka so na Čotarjevi domačiji prejeli številne odzive. Kot so povedali za Primorske novice, na vse skupaj gledajo pozitivno, saj je zanje to dodatna promocija. Temu pritrjujejo tudi v Območni razvojni agenciji Krasa in Brkinov.
Ja, dandanes se ti takšni kiksi hitro maščujejo. Isto so pred časom naredili Francozi, ko so v svojo reklamno kampanjo za Alzaško vinsko cesto vključili pofotošopano fotko Spičnika 😂😂😂