19-letni voznik audija A4 je z veliko hitrostjo pripeljal v naselje Mikanovce, tam pa je izgubil nadzor nad avtom. Avto je še več sto metrov drsel prek polja, preskočil jarek, podrl ograjo nato pa silovito treščil v stanovanjsko hišo. Štirje prijatelji, trije fantje in dekle, vsi doma iz bližnjih vasi, so bili na mestu mrtvi.
Vzroke in vse okoliščine policija še preiskuje. Po neuradnih podatkih pa naj bi mladenič ob vstopu v naselje starega audija A4 imel na števcu okoli 150 km/h. Priče so povedale, da je bil prednji del avta potisnjen vse do zadnjih sedežev.
Občina Semeljci je za današnji dan razglasila dan žalovanja in odpovedala vse prireditve.
Tragedija je na Hrvaškem spet vzbudila debato o posledicah nevarne vožnje, hitrih avtomobilov in neizkušenih voznikov. Oglasil pa se je tudi inovator Mate Rimac, ki je sicer kariero začel kot uspešen voznik driftanja in vožnje v pospeševanju, danes pa je na čelu prodornega tehnološkega podjetja, ki izdeluje 1.400 kilovatov močan električni "megaavto" rimac C_two.
Rimac je opozoril na temeljni pripomoček, ki bi moralo veljati za vse potnike v vozilu, pa ga po njegovem na Hrvaškem še vse preveč ljudi podcenjuje: varnostni pas.
"Težko je pisati o tragedijah in neumno je biti pameten potem, ko je nekdo izgubil otroka, prijatelja, kolega. Vendar pa bi bilo prav, da bi mediji poudarjali: v avtu se pripnite!", je zapisal Rimac. "Tako pogosto vidim v naših medijih novice o nesrečah s tragičnimi posledicami, v katerih je avto relativno malo poškodovan. Potniki pa pogosto nastradajo, ker niso bili pripeti. Glede na fotografije imam občutek, da bi večina avtomobilskih nesreč s smrtnim izidom na Hrvaškem ne bi imela takšnega izida, če bi ljudje naredili enostavno stvar - uporabili varnostni pas. Neverjetno se mi zdi, da se velika večina ljudi začudi, če jih v mojem avtu prosim, naj se pripnejo tudi na zadnjih sedežih. Zakoni fizike zadaj veljajo prav tako kot spredaj."
Rimac je za konec še napovedal, da je pripravljen donirati sredstva za kampanjo, ki bi ljudi ozaveščala o posledicah neuporabe varnostnega pasu.
Kandidati za Darvinovo nagrado.