Letalo malezijske družbe AirAsia, ki je pred mesecem dni strmoglavilo v Javansko morje, je v času nesreče upravljal kopilot, je sporočil vodja indonezijskih preiskovalcev pri odboru za varnost v prometu Mardjono Siswosuwarno.
Kot je pojasnil prvi preiskovalec nesreče, je to razvidno iz podatkov na eni od črnih skrinjic, ki snema zvok v pilotski kabini.
Dejal je še, da gre sicer za običajno prakso. Povedal je tudi, da je bilo letalo primerno za letenje in ni bilo preobremenjeno, pilota pa sta se normalno pogovarjala, kar kaže, da je bilo njuno zdravstveno stanje dobro.
Je pa potrdil, da se je letalo neobičajno hitro, v le 30 sekundah, dvignilo z 9750 na 11.280 metrov višine, ter se nato spet spustilo, kmalu zatem pa se je snemalnik zvoka ustavil.
Letalo, ki je bilo na poti iz indonezijske Surabaye v Singapur, je strmoglavilo 28. decembra lani. Umrlo je vseh 162 ljudi na krovu, doslej pa so našli 72 trupel.
Kako lahko napišete takšen naslov ! Za krmilom je zmeraj kopilot , kajti krmila ne more odstraniti , da ne bi bil za krmilom. Pilot in kopilot sta pa enaka in lahko eden opravlja delo drugega in obratno , kar… ...prikaži več je normalno. Kopilot , je pa samo nadzoroval potek leta , kakor tudi pilot , kajti avione vozi AvtoP. Šele ko pride do okvare - tehničnih težav - komando prevzame pilot in vse gre po njegovem . Pilot gre lahko tudi spat , kar tudi gredo v posteljo na interkon.letih !