Nova turistična kampanja Litve glavno mesto Vilno oglašuje kot 'G točko' Evrope. 'Nihče ne ve, kje je, ko pa jo najdete, je čudovito,' piše na oglasu, ki prikazuje žensko, ležečo na zemljevidu Evrope.
Kampanja je v Litvi dvignila mnogo prahu, med drugim tudi zto, ker v glavno mesto prihodnji mesec prihaja papež. "Mislim, da gre za res čudno obliko oglaševanja," je med drugim kampanjo pospremil litovski premier Saulius Skvernelis. Dodal je, da sicer ne prehaja zakonskih ali moralnih meja, precej nerodna je le njena časovnica.
Kampanja se bo v Londonu in Berlinu začela ta četrtek; njen začetek je skušala preprečiti konzervativna litovska vlada, a neuspešno. Isto je poskušala tudi katoliška Cerkev v državi, ki poudarja, da kampanja mesto Vilno prikazuje kot mesto seksualnega turizma.
Zdi se da po drugi strani večina državljanov meni, da je kampanja duhovita in kreativna, na spletnih omrežjih ji izražajo svojo podporo. "Glavno sporočilo je, da malo ljudi v resnici ve, kje je Vilna, ko pa pridejo k nam, se v mesto zaljubijo," je pri tem poudaril eden od avtorjev kampanje Jurgis Ramanauskas.
končno nekaj kreativnega... pri nas pa se vse te agencije bahajo le s čistim povprečjem in nezanimivimi oglasi, ki so brez nekega učinka.
Konzervativna in katolibanska banda se mora pa vtikati prav v vse!
Bistvo so dosegli - firbec prinaša turizem.