Britanec Bill Bennett ima za seboj zabavno izkušnjo: medtem ko številni trgovci na pritožbe kupcev odgovorijo na precej uraden način ali pa jih kar ignorirajo, je sam dobil darilni kupon in – risbo z dinozavrom.
To ni ravno običajen način komunikacije z razjarjenim kupcem, ki je imel pravkar negativno izkušnjo. Bill Bennett je namreč v trgovini Marks and Spencer kupil sendvič in namesto 1,9 funta so mu zaračunali 3 funte. Na to se je pritožil in dobil odgovor, da mu bodo poslali darilni bon.
Priznava, da je pričakoval, da bo njegova prošnja preprosto prezrta. A na oddelku, kjer se ukvarjajo s pritožbami kupcev, je naletel na nekoga, ki deli njegov smisel za humor.
Steve Jones mu je poslal 5 funtov vreden bon, poleg tega pa še skico, ki jo z Billovim dovoljenjem objavljamo – in pripis: "Na žalost umetnost ni bila nikoli moja močna točka, ampak upam, da boste risbo cenili." Bill zdaj pravi, da sta ga navdušila tako risba kot odnos zaposlenih v podjetju.