Svet
43 ogledov

Opravičilo, ki ga ne bo nikoli pozabil

Dinozaver osebni arhiv Billa Bennetta
Britanec Bill Bennett ima za seboj zabavno izkušnjo: medtem ko številni trgovci na pritožbe kupcev odgovorijo na precej uraden način ali pa jih kar ignorirajo, je sam dobil darilni kupon in – risbo z dinozavrom.

To ni ravno običajen način komunikacije z razjarjenim kupcem, ki je imel pravkar negativno izkušnjo. Bill Bennett je namreč v trgovini Marks and Spencer kupil sendvič in namesto 1,9 funta so mu zaračunali 3 funte. Na to se je pritožil in dobil odgovor, da mu bodo poslali darilni bon.

Bill s svojo izvoljenko. | Avtor: Osebni arhiv Osebni arhiv
Ker tega nekaj tednov kasneje še vedno niso poslali, jim je znova pisal in bolj za šalo kot zares prosil vsaj za "na roko narisano sliko smejočega se dinozavra".

Priznava, da je pričakoval, da bo njegova prošnja preprosto prezrta. A na oddelku, kjer se ukvarjajo s pritožbami kupcev, je naletel na nekoga, ki deli njegov smisel za humor.

Steve Jones mu je poslal 5 funtov vreden bon, poleg tega pa še skico, ki jo z Billovim dovoljenjem objavljamo – in pripis: "Na žalost umetnost ni bila nikoli moja močna točka, ampak upam, da boste risbo cenili." Bill zdaj pravi, da sta ga navdušila tako risba kot odnos zaposlenih v podjetju.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.