Ameriški proizvajalec pijač in prigrizkov PepsiCo bo za postavitev nove tovarne na Tajskem investiral 170 milijonov dolarjev.
PepsiCO namerava z omenjeno investiciji obdržati konkurenčno prednost, ki jo ima na nekaterih trgih pred Coca-Colo, prav tako pa namerava v prihodnjih treh letih občutno povečati izdatke za marketing na Tajskem.
Pepsijev primat na tajskem trgu bo namreč novembra postavljen pred novo preizkušnjo, saj takrat poteče 59-letna pogodba s tajskim proizvajalcem steklenic in distributerjem Sermsuk.
Pepsi zato išče nove lokalne distributerje, da bi še pred iztekom pogodbe sklenil nov dogovor. Tajski distributer in proizvajalec pijač Sermsuk namreč namerava takoj po izteku pogodbe na trg vstopiti s svojo pijačo.
Tako bo lastnikom zaradi cenejše delovne sile padlo še več denarja v žep. Koncentracija kapitala se pospešeno nadaljuje. Kako dolgo še ? Dokler se situacija iz Grčije ne bo razširila po večjem delu zahoda.