Mobilci. Povprečni uporabnik mobilne telefonije v Veliki Britaniji zaradi napačne izbire zakupljenih količin mobilnim operaterjem podari 44 odstotkov stroškov oziroma 220 evrov.
Napačne pakete si je namreč izbralo kar 76 odstotkov britanskih uporabnikov, ugotavlja Billmonitor.com.
Operaterjem milijarde
Več kot polovica uporabnikov ima namreč zakupljenih več količin, kot jih na mesec lahko porabi. V povprečju namreč potrošijo le četrtino vseh predplačanih količin. Okoli 29 odstotkov uporabnikov pa ima drugo težavo; zakupljenih imajo premalo količin, tako da klice zunaj zakupljenih kvot preplačajo kar za 3,9 milijarde evrov na leto.
Stanje lahko preverite
Pozanimali smo se, kaj v izognitev tovrstni preplačanosti svojim uporabnikom ponujata slovenska Mobitel in Simobil.
"Pri Mobitelu omogočamo brezplačno spremljanje porabe in stanja zakupljenih količin ter podroben brezplačni razčlenjeni račun, tako da lahko vsak uporabnik preveri, v kolikšni meri uporablja zakupljene in druge mobilne storitve," pravijo pri operaterju. "Poleg tega je pri izbiri optimalnega paketa v Mobitelovi prodajni mreži omogočeno brezplačno svetovanje," dodajajo.
"Večina prave pakete"
Pri Simobilu uporabnike za informacije o stanju porabe ali nasvet o spremembi paketa napotijo na spletni portal Moj Si.mobil ali mobilni portal Vodafone live! oziroma svetujejo, naj pošljejo SMS s ključno besedo STANJE na številko 9443 ali pokličejo na številko 080 40 40 40.
Oba operaterja sicer ocenjujeta, da ima večina njihovih uporabnikov glede na porabo večinoma optimalne pakete.