Po podatkih avstralske letalske družbe nihče od potnikov ali članov posadke ni bil poškodovan. Kljub temu so se pri Qantasu zaradi incidenta odločili prizemljiti vseh šest letal vrste A380.
Po navedbah agencije Reuters je letalu odpadel del motorja na levem krilu, ta del krila je tudi ožgan. Dele letala naj bi našli v indonezijskem mestu Batam, od koder obenem poročajo, da so v zraku slišali eksplozijo.
Snel se je pokrov motorja
Po podatkih francoskih preiskovalcev, ki bodo sodelovali pri preiskavi incidenta, je prišlo do napake na zadnjem delu enega od motorjev. Snel naj bi se zadnji pokrov, kar se med letom ne bi smelo zgoditi, to pa je povzročilo večjo okvaro motorja. Motorje za A380 proizvaja Rolls Royce, izdelani pa so bili posebej za ta tip letala.
Letalo, ki je bilo na poti v Sydney, je imelo težave z motorjem kmalu po vzletu z letališča v Singapurju. Da bi se znebilo goriva, je dve uri krožilo, nato pa je zasilno pristalo v Singapurju.
Je poškodbi botroval izbruh vulkana?
Potniki na letalu so po poročanju tujih tiskovnih agencij povedali, da so opazili dim iz motorja, med čakanjem na zasilni pristanek pa v letalu ni bilo nobene panike.
Vzrok težav z motorjem zaenkrat ni znan, v avstralski letalski družbi tudi niso mogli odgovoriti, ali je incident povezan z izbruhom vulkana Merapi na indonezijskem otoku Java.
Dvonadstropno letalo airbus A380 je največje potniško letalo na svetu in lahko sprejme do 550 potnikov. Letalo je v uporabi od oktobra 2007, letalske družbe pa jih imajo trenutno 37. Airbus ima naročila še za 234 letal.
Medtem ko je Quantas napovedal, da, dokler ne bodo ugotovili vzroka incidenta, ne bo letel z letali A380, se drugi letalski prevozniki, ki imajo ta letala, med njimi nemška Lufthansa in francoski Air France, za ta ukrep niso odločili.
Avstralska letalska družba sicer velja za zelo varno, saj v 90 letih obstoja še ni zabeležila nesreče s smrtnim izidom.