Zaradi tehničnih težav sta včeraj v manj kot 24 urah v Španiji morali zasilno pristati dve Ryanairovi letali. Pri tem ni bil poškodovan nihče, so se pa vnovič sprožili dvomi španskega ministrstva za promet o zagotavljanju varnosti na letih irskega prevoznika.
Zasilni pristanki pod lupo
Kritike na račun Ryanaira so postale glasnejše po julijskem incidentu, ko so na letališču v Valencii pristala tri Ryanairova letala, potem ko so jih zaradi slabega vremena preusmerili iz Madrida. Pred pristankom so piloti vseh treh letal zaradi pomanjkanja goriva razglasili izredne razmere. Zasilni pristanki zaradi pomanjkanja goriva pa naj bi se po poročanju španskih medijev od takrat pogosto vrstili tako v Španiji kot drugod po Evropi.
Zaradi racionalizacije stroškov morajo piloti po navodilih družbe leteti z najmanjšo možno količino goriva. Letala so tako lažja in porabijo manj kerozina.
"Dvojna merila"
Španska ministrica za promet Ana Pastor je ob tem irskega prevoznika pozvala, naj “low cost” ne pomeni tudi “low secuirty”*.
Predsednik Ryanaira Michael O'Leary pa v tem vidi napad na dobro ime družbe in ministrstvo obtožuje, da ima dvojna merila v primerjavi z domačimi letalskimi družbami. O'Leary je dodal, da sledijo vsem zakonskim določilom. Podobnega mnenja so tudi njegovi zagovorniki, ki trdijo, da želi španska vlada tako zmanjšati premoč Ryanaira na trgu v primerjavi z Iberio in Vuelingom.
(*low cost: nizka cena, low security: slaba varnost)
(*low cost: nizka cena, low security: slaba varnost)bad je slaba, low je nizko, ne more beseda low pomenit enkrat nizko drugič pa slabo :)