Strojevodja potniškega vlaka je namreč zaradi napake pri signalizaciji na železniškem križanju v mestu Vijayawada zavil v napačno smer in tako kar 980 kilometrov peljal v drugo smer.
Kot so sporočili iz indijskih železnic, kjer so potem, ko so potniki opazili, da se peljejo v napačno smer, prejeli na stotine klicev jeznih potnikov, so za končno postajo določili kodo BSP (Bilaspur) namesto BBS (Bhubaneswar).
Vlak je tako avtomatično zavil proti mestu Bilaspur in ne proti Bhubaneswaru. Strokovnjaki se medtem čudijo, da ni prišlo do železniške nesreče, glede na to, da se je vlak po napačni progi vozil kar pet ur.
Osramočeni strojevodja in njegovi pomočniki, ki so med potjo celo spali, so dejali, da so jih zmedli tiri in sama železniška povezava, poroča Daily Mail. Veliko uslužbencev je zatrdilo, da je prvič potovalo na tej povezavi in da zato niso mogli opaziti napake.
Tale članek,pa je nateg,ni tehnično izvedljivo,da bi odpeljal v napačno smer,smer vlaka je zmerej prava smer.Edino pri nas lahko vlak odpelje,ko gori še rdreč signal,tko,kot zadnjič na Jesenicah.90% strojevodij na SŽ ima možgane samo zato,da 15.znajo prit po plačo!!
Pa še ena raca: se točno vidi da je članek preveden(povzet) iz angleško jezikovnega medija: 'railway crossing' je 'železniško križišče' ne 'križanje'.
RACA. Indijski vlaki z vsemi ljudmi, ki visijo z njega, da pelejo 200 km/h !!??Izgleda, da je imel strojevodja pokvarjen volan, oz. imajo indijski vlaki volane, če strijevodja lahko ZAVIJA.