Neposredno sporočilo zadnjega objavljenega reklamnega oglasa je, da lahko njihovi otroci umrejo, če ne dobijo preventivne doze cepiva proti gripi ali drugih priporočenih cepiv. Kampanja sledi podobnemu scenariju kot denimo protikadilski oglasi.
30-sekundni oglas prikazuje mamo, ki je leta 2009 izgubila sina. Petletnik je namreč umrl za posledicami gripe. V spotu sedi na sinovi postelji in pojasnjuje, da je njen sin umrl že pred 18 meseci, a ona se njegovih stvari ne bo znebila. Njegovo zobno ščetko je lahko vrgla proč šele pred pol leta, pravi. V ozadju je slišati otožno klavirsko spremljavo.
Sledi napis, da otroci vsako leto umirajo, ker se ne cepijo; in poziv staršem, naj cepijo otroke. Oglas se v Ameriki vrti v t. i. prime timu oziroma najbolj gledanem terminu, številni skeptiki pa pravijo, da je namen oglasa le prestrašiti starše in jih pripraviti do tega, da bodo cepili svoje otroke.
11
ogledov
Z oglasi poskušajo "prestrašiti" starše
Predstavniki ameriškega ministrstva za zdravje z reklamami poskušajo prestrašiti starše oziroma jih pripraviti do tega, da svoje otroke cepijo.
Ja saj to je že vsem jasno da farmacija samo napihuje da bi prodala čim več neuporabnih in verjetno celo škodljivih zdravil.