Vnuk je želel prekiniti pogodbo s telekomunikacijskim operaterjem, ki jo je dedek sklenil dober mesec pred smrtjo. V poslovalnici so mu najprej dejali, da brez originalnega izpiska iz matičnega registra o smrti ne morejo prekiniti pogodbe. Ko je poklical na številko za pomoč uporabnikom, so mu pojasnili, da lahko pošlje tudi skeniran dokument, o izkušnji moškega iz Dubrovnika piše 24sata.hr.
"Poslal sem zahtevane dokumente in dobil odgovor, da lahko prekinitev zahteva samo oseba, ki plačuje račun. Ponovil sem, da je ta oseba umrla, na kar so mi odgovorili, naj pošljem kopijo svoje osebne izkaznice, zahtevo za prekinitev pogodbe in potrdilo o smrti, ki ne sme biti starejše od 45 dni," je povedal. Slednje ga je presenetilo. "Mar so mislili, da bi pokojnik lahko vstal od mrtvih?" se je vprašal.
Prišlo je do napake
Operater se je že odzval in pojasnil, da je prišlo do napake. Potrdilo sprejmejo, ne glede na datum izdaje. Svojci pokojnika se lahko odločijo za prekinitev pogodbe, ali pa lahko pogodbo prenesejo na drugega naročnika.
dezurni@zurnal24.si