V obdobju od ustanovitve 4. februarja 2004 do danes je uspelo pridobiti že več kot 1,23 milijarde mesečno aktivnih uporabnikov, kar predstavlja približno šestino svetovnega prebivalstva, ter se uvrstiti med najbolj prepoznavna tehnološka podjetja na svetu.
Podatki analitske hiše Emarketer po celinah kažejo, da Facebook uporablja 46,6 odstotka prebivalstva v Severni Ameriki, 35,7 odstotka v Zahodni Evropi, 29,9 odstotka v Latinski Ameriki, 24,9 odstotka v Srednji in Vzhodni Evropi, 11 odstotkov na Bližnjem vzhodu in v Afriki ter 7,1 odstotka v azijsko-pacifiški regiji.
Milijardni dobički
Prvi mož podjetja je eden od soustanoviteljev Facebooka Mark Zuckerberg, njegova zgodba pa je bila uprizorjena tudi v leta 2010 posnetem filmu Socialno omrežje.
V celotnem letu 2013 je Facebook s skupno 6337 zaposlenimi ustvaril 1,5 milijarde dolarjev dobička in 7,87 milijarde dolarjev prihodkov, medtem ko je imel v letu prej 53 milijonov dolarjev dobička in 5,1 milijarde dolarjev prihodka.
Mladi se obračajo proč
Facebook je ponesel spletna družbena omrežja v vsakdanjik velikega dela svetovnega prebivalstva in močno vplival na obliko komuniciranja med ljudmi, v zadnjem obdobju pa se sooča z zviševanjem povprečne starosti uporabnikov.
Poleg tega se mora Facebook danes boriti za uporabnike z bistveno več konkurenčnimi spletnimi družbenimi omrežji, kot so Twitter, Pinterest, Snapchat, Instagram, Tumblr in Google+.